اخبار داغ

استاندار مازندران اعلام کرد:

ثبات نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه مهم‌ترین دستاورد سوم خردادماه

ثبات نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه مهم‌ترین دستاورد سوم خردادماه
با بیان اینکه مهم‌ترین رهاورد آزادسازی خرمشهر در آن مقطع تاریخی، ثبات و استقرار کامل نظام دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بود؛ گفت: تنها پس از چندماه، دولت با این شجاعت و این جسارت، مهم‌ترین جراحی اقتصادی را در پیش گرفته است که اگر این طرح با موفقیت به فرجام برسد ما توانسته‌ایم آخرین خاکریز در جبهه اقتصادی را نیز فتح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور امشب در جمع سرداران و فرماندهان سپاه مازندران به مناسبت سالروز سوم خرداد‌ماه، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر، یک رویش جدید و یک خون تازه در رگ‌های انقلاب اسلامی بود که باعث فتوحات بعدی در دفاع مقدس شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رهاورد آزادسازی خرمشهر در آن مقطع تاریخی، ثبات و استقرار کامل نظام دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بود.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: تا پیش از این به دلیل احتمال پیروزی عراق، استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای خاورمیانه، زیرسوال بود؛ چرا که خرمشهر برگ برنده‌ای در دست عراقی‌ها محسوب می‌شد.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: امروز حرف رزمندگانی که آن روزها را تجربه کرده‌اند این است که ما آن روز شرایط بسیار سختی را تحمل کردیم و نباید امروز وضع مردم ما اینگونه باشد.

حسینی‌پور بیان کرد: باید عرض کنم انقلاب اسلامی ایران جزو معدود انقلاب‌های دنیا است که این همه دشمن دارد؛ هیچ انقلابی در دنیا به اندازه انقلاب اسلامی، دشمن ندارد.

وی عنوان کرد: در مقابل این امپراطوری‌ها، انقلاب ایران نه تنها در مقابل آن‌ها ایستاده است بلکه امروز نسبت به چهار دهه گذشته، عمق استراتژیک ما دیگر دفاعی در خرمشهر نیست بلکه هجومی است آن هم در قلب امریکا و اسرائیل، لذا خیلی متفاوت با چهاردهه قبل هستیم.

استاندار مازندران، گفت: این عظمت به برکت امامین انقلاب است که جمهوری اسلامی همچون خورشیدی درخشان‌تر در دنیا می‌شود.

مقام عالی دولت در استان، اعلام کرد: اما تنها یک عاملی را دشمنان انقلاب توانستند ما را به آن مشغول کنند و آن عامل، بخش اقتصادی بود؛ فعلا در ساختار جمهوری اسلامی ایران، بخش اقتصادی دست سکان‌دار اصلی نظام نیست، دولت‌ها متولی اصلی اقتصاد هستند.

حسینی‌پور مطرح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون چند دولت سرغ داریم که وابستگی و دلبستگی‌شان به ولایت‌فقیه مثل مجموعه سپاه باشد؛ هر کسی آمد در ابتدا با پوشش ولی فقیه جلو آمد اما دیدید که کجاها انحرافات و کج‌روی‌هایی را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه در همین هشت سال گذشته چه بر سر این مملکت آوردند؛ تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم چه چیزی را تحویل گرفت، رئیس جمهور در ماه نخست، حقوق کارمندان را نداشت؛ هیچی نبود و امروز بعد از چند ماهی که گذشت دولت با این شجاعت و این جسارت، مهم‌ترین جراحی اقتصادی را در پیش گرفته است که اگر این طرح با موفقیت به فرجام برسد ما توانسته‌ایم آخرین خاکریز در جبهه اقتصادی را نیز فتح کنیم.

استاندار مازندران، تصریح کرد: این کار، اقدام کوچکی نیست بلکه کار بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری، سال‌ها آروزیشان این بود که این طرح به اجرا برسد، سال‌ها درآمدهای کلان کشور متاثر ارز ترجیحی در اختیار عده معدودی قرار می‌گرفت که اختلاس‌ها و آسیب‌های متعددی را بدنبال داشت.

مقام عالی دولت در استان، در ادامه در خصوص تغییرات مدیریتی در استان گفت: ما از جمله موخرین در دولت سیزدهم بودیم و اکنون حدود 6 ماه است که در این استان مستقر شدیم و تا به حال از 22 شهرستان، انتصاب 20 فرماندار انجام و انتصاب دو فرماندار دیگر باقیمانده است که طی همین هفته انجام می‌گیرد.

حسینی‌پور افزود: مدیران اصلی اقتصادی استان را نیز تغییر دادیم، بخش دیگری نیز در شرف تغییر هستند؛ تقریبا امروز ما می‌توانیم بگوییم که دیگر در استان مازندران نسبت به وضعیت استان مسلط شدیم.

وی خاطرنشان کرد: همه باید برای تحقق افق مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم و ما اگر بتوانیم این مسیر را پشت سر بگذاریم در چند ماه نخست در این طرح، سختی‌هایی را خواهیم داشت ولی پس از یکسال اول، شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی خواهیم بود.

استاندار مازندران، گفت: برای مازندران اتفاقات مهمی دارد دنبال می‌شود، ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شد، قراردادهای خوبی در شرف اجرا است، گروه اقتصادی 60 نفره‌ای طی روزهای آینده از روسیه به استان خواهد آمد که آثار و تبعاتش در آینده خیلی نزدیک به این استان خواهد رسید.

 وی بیان کرد: هنوز که هنوزه همه اقشار مردم در کشور ما نسبت به کسانی که در جهاد و دفاع مقدس حضور داشتند، یک احترام ویژه‌ای قائل هستند؛ امروز در دفاع از انقلاب اسلامی و در دفاع از عملکرد انقلاب اسلامی، نظام مظلوم واقع شد و هر روز شاهد بمباران رسانه‌ای و کارشکنی هستیم که خواهش من آن است که در تبیین اهداف و دفاع از نظام، حداکثر توان خود را به خرج دهید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه