اخبار داغ

فرزندان صادق(ع) خوش آمدید؛

وداع مردم دیار علویان با لاله‌های بهشتی/ نیازمند روحیه جهادگرانه برای اجرای "جهاد تبیین" هستیم

وداع مردم دیار علویان با لاله‌های بهشتی/ نیازمند روحیه جهادگرانه برای اجرای "جهاد تبیین" هستیم
مردم شهیدپرور استان مازندران با حضور پرشور خود در مراسم شب وداع با فرزندان زهرا(س) و پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام در پارک موزه دفاع مقدس استان با آرمانهای انقلابی آن زندگان نامدار پیمان تازه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه صادق آل عبا(علیه السلام) مازندران میزبان هشت آلاله زهرایی شد و مردم شهید پرور استان به استقبال شهدای گمنام آمدند.

مردم شهیدپرور استان مازندران با حضور پرشور خود در مراسم شب وداع با فرزندان زهرا(س) و پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام در پارک موزه دفاع مقدس استان با آرمانهای انقلابی آن زندگان نامدار پیمان تازه کردند.

مراسم وداع با پیکر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان ساری با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی خضری استاد حوزه و دانشگاه  نیز در مراسم وداع با پیکر هشت شهید گمنام که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدای گمنام با ما کار داشتند و ما را به این مراسم دعوت کردند، اظهار کرد: شهدا گم نشدند و ما گم شدیم و آمدیم که ما را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این شهدا بی‌ماموریت و صرفا یک نماد نیستند، گفت: امروز شهدا زنده هستند و در این جنگ و نبرد آخرالزمانی آمده‌اند به ما کمک کنند، به ولی فقیه کمک کنند؛ با تک تک ما کار دارند و ما با شهدا خیلی کار داریم.

 استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان ما زیاد هستند و نیاز به دستگیری شهدا داریم که از شهدا و ولی زمان جدا نشویم.

وی گفت: شهدا آیات قرآن را برای ما ترجمه کردند و تفسیر قرآن را در وجود این شهدا دیدیم.

خضری با بیان اینکه خداوند در قرآن به نصرت خدا تأکید دارد، اضافه کرد: حوارین به حضرت عیسی (ع)  یاری کردند و امام صادق (ع) می‌فرماید: بنی‌اسرائیل حضرت موسی (ع) را کمک نکردند اما شیعیانی داریم که می‌جنگند در راه ما شهید می‌شوند و آتش می‌گیرند اما در این مسیر می‌ایستند و دست از ولایت برنمی‌دارند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد عنوان کرد: رزمندگان در این عملیات جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند.

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا عاشق خدا بودند و خدا هم عاشق آنهاست و ما این شهدا را درک کردیم، بیان کرد: آیات خدا زنده است و رمز پیروزی در عملیات بیت المقدس این بود که بچه‌های دهه چهل با تمام وجود وسط میدان آمدند و امروز ما باید برای انقلاب، جهاد و جهاد تبیین که تأکید رهبر معظم انقلاب است همه توان مان را بگذاریم.

حجت‌الاسلام خضری با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه واجب فوری است، تصریح کرد: همه ما باید توان‌مان را بگذاریم و فرمان جهاد رهبر معظم انقلاب را اطاعت کنیم.

وی با بیان اینکه نباید برای انقلاب کم بگذاریم، گفت: دهه نودی‌ها شهر به شهر، مدرسه به مدرسه، کوچه به کوچه ایستادند و به امام زمان سلام می‌کنند، عنوان کرد: امروز دهه نودی‌ها می‌گویند روی ما حساب باز کن.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این روزها دهه نودی‌ها برای فراق امام زمان اشک می‌ریزند و گریه می‌کنند و عهدی با امام زمان می‌بندند و این جریان یک سرود عادی نیست و در واقع قلوب منقلب شده است.

وی با اشاره به تأثیرات فضای مجازی طی دو سال کرونا بر روی نسل جدید، عنوان کرد: سرود سلام فرمانده انقلابی ایجاد کرد در بین دهه‌نودی‌ها و این خواست خدا بود و رهبر معظم انقلاب فرمودند هر موقع مردم به صحنه آمدند و بچه‌ها مخلصانه آمدند آن ایام ایام الله است.

 خضری با اشاره به اینکه تشییع حاج قاسم قوت قلبی برای انقلاب بود که خداوند قبل از کرونا نشان داد، گفت: بعد از کرونا هم خدا آیاتش را نشان می‌دهد و خیلی واضح و روشن با ملت ایران صحبت می‌کند و نشان می‌دهد خدا با این ملت کار دارد.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند طلوع خورشید ولایت عظما را نشان می‌دهد و ظهور نزدیک است و بیشتر یاران مهدی (عج) جوان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اربعین آمادگی برای ظهور است و شهدا اهل گریه بر امام حسین (ع) و زیارت عاشورا و اهل یالیتنی بودند.

خضری گفت: شهدا تا آخرین لحظه ایستادند و اجازه ندادند دست دشمن به امام ما برسد.

مردم مومن دیار علویان در این اجتماع عظیم معنوی با ذکر یازهرا (س) و یا حسین (ع) کاروان لاله‌های زهرایی را همراهی کردند و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج شهر ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس تشییع و خاکسپاری می شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه