اخبار داغ

انتشار فراخوان ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

انتشار فراخوان ششمین جشنواره تلویزیونی مستند
ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با اعلام فراخوان در ۴ بخش «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، ششمین دوره این رویداد در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» برگزار خواهد شد که فراخوان آن امروز دوم خردادماه منتشر می‌شود. شرکت‌کنندگان تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخش فیلم مستند، مستندسازان سراسر کشور می‌بایست آثار تولیدی خود از سال ۱۳۹۸ به بعد را ارسال کنند. همچون دوره‌های گذشته این جشنواره، عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند. در بخش مستندنگاری امسال نیز جشنواره پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالین رسانه‌ای خواهد بود.

,

علاوه براین، در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند برای اولین بار، «مجموعه مستند» ها نیز می‌توانند شرکت کرده و به رقابت با دیگر مجموعه‌ها بپردازند. همچنین حق پخش و جوایز تمامی بخش‌های این دوره از جشنواره افزایش قابل توجهی داشته است.

,

علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان، ثبت‌نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com و یا پیج آن در شبکه‌های اجتماعی به آدرس [email protected] مراجعه کنند.

, [email protected],

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه