اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری؛

افتتاح 12 واحد مسکن مددجویی در کوهرنگ/7 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

افتتاح 12 واحد مسکن مددجویی در کوهرنگ/7 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد
جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت:با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 12 واحد مسکن مددجویی در روستاهای شهرستان کوهرنگ افتتاح و 7 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  جهانبین نیوز، جاسم محمدی فارسانی با حضور در اردوی جهادی روستای امیرآباد کوهرنگ همراه با مدیرعامل و اعضای بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: اردوهای جهادی در راستای رفع محرومیت‌ها و آبادانی روستاهای استان اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به برکات برگزاری این اردوی جهادی افزود: علاوه‌بر بهره‌برداری از این واحدهای مسکن مددجویی و تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، 40 نفر از ساکنان نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت روستای امیرآباد به اردوی زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و خیران زمینه آزادسازی 2 زندانی جرائم غیرعمد نیز فراهم شد.

محمدی با اشاره به کلنگ‌زنی یک واحد مسکن مددجویی در روستای امیرآباد خاطرنشان کرد: احداث یک باب مدرسه در این روستا از دیگر برکات برگزاری اردوی جهادی روستای امیرآباد کوهرنگ بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه