اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

آموزش‌وپرورش اکنون برای تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، فرصت کافی در اختیار دارد

آموزش‌وپرورش اکنون برای تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، فرصت کافی در اختیار دارد
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به تعطیلات تابستانی، برای تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان فرصت کافی را در اختیار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، درباره آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان، اظهار داشت: در حال حاضر قانون مذکور دراختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با بیان اینکه مباحث قانونی رتبه بندی معلمان تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده، افزود: اکنون بحث تدوین آیین نامه  مطرح است که در حیطه اختیارات وزارت آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش به دلیل کمبود نیرو و مسائل مربوطه که باید خود پاسخگوی آن باشد، باید تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان را انجام می داد و کار آن فروردین ماه به اتمام می رسید.

وی عنوان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان باشیم تا معلمان ثمرات آن را ببینند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه قانون رتبه بندی معلمان باید در سال تحصیلی جدید اجرایی شود، گفت: آموزش و پرورش اکنون فرصت کافی در اختیار دارد و با توجه به تعطیلات تابستانی می تواند این کار را انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش با کمبود نیرو هم مواجه است، باید از حوزه های دیگر نیرو به کمک آورد تا قانون رتبه بندی معلمان زودتر به مرحله اجرا برسد.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه