اخبار داغ

رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج/ شهردار چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+تصاویر

رکود نهضت آسفالت در شهر یاسوج/ شهردار  چه برنامه ای برای ادامه نهضت آسفالت دارد؟+تصاویر
در دوره‌های گذشته نهضت آسفالت سبب رضایتمندی شهروندان در حوزه خیابان های شهر یاسوج بود اما امروزه این طرح مورد فراموشی سپرده شده است و شهردار باید در راستای فعال سازی آن اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می شود و  هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور برای بازدید از جاذبه ها، مکان های دیدنی و ظرفیت های گردشگری این شهر است بر هین اساس  باید زیرساخت ها و امکانات مربوطه در شهر یاسوج فراهم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در سالیان گذشته توجه به توسعه زیرساخت ها و همچنین توسعه مکان های گردشگری برای استفاده از هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری برای رشد و توسعه استان در نظر گرفته شد بود اما   ادامه روند آن  همچنان باید دنبال شود تا مشکلات در زیرساخت های شهری برطرف شود.

,

یکی از مواردی که به صورت روزانه شهروندان و همچنین مسافران  با آن مواجه هستند مشکلات آسفالت خیابان ها است، بنابراین خیابان ها با روکش مناسب و بدون دست انداز و همچنین چاله ها همراه باشند.

,

در طی دوره های گذشته موضوع نهضت آسفالت در شهر یاسوج مطرح شد تا شاهد حل مشکلات خیابان های شهر یاسوج و تردد بدون مشکل شهروندان در شهر باشیم، در شرایط فعلی خبری از نهضت آسفالت نیست و هر چند در گوشه و کنار شهر یاسوج  شاهد  آسفالت  خیابان ها هستیم اما وقتی موضوع نهضت آسفالت مطرح می شود یعنی باید عزم و تلاش برای آسفالت خیابان های مشکل دار شهر برای نبود دست انداز و همچنین از بین رفتن چاله ها و ترمیم ورودی پل ها مشاهده می شود.

,

شهروندان یاسوجی در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما با ابراز گلایه از وضعیت خیابان های شهر یاسوج عنوان کردند: مشاهده می شود خیابان های شهر یاسوج در نقاط مختلف از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نیست، این مشکلات در خیابان های شرف آباد، شهرک جهاد و دیگر نقاط شهر یاسوج وجود دارد.

,

شهروندان با بیان اینکه چاله ها و سرعت گیرهای غیر استاندارد از دیگر مشکلات شهر یاسوج هستند، ادامه دادند: شهردار شهر یاسوج در شرایط فعلی که امکان آسفالت خیابان ها و همچنین حذف چاله ها وجود دارد اقدام کند تا از استهلاک خودروها، مشکلات ترافیکی، خطرات تصادف کاهش پیدا کند.

,

گفتنی است موضوع نهضت آسفالت در دوره های گذشته سبب آسفالت نقاط مختلف شهر یاسوج شد و در شرایط کنونی شهردار شهر یاسوج با همراهی و همفکری اعضای شورا می توانند ادامه این نهضت را برای حل مشکلات آسفالت در مرکز شهر یاسوج دنبال کنند و سبب رضایت شهروندان شوند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه