اخبار داغ

مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خبرداد؛

تاپایان سال تمامی واحدهای مسکونی روستایی بیمه می شوند

تاپایان سال تمامی واحدهای مسکونی روستایی بیمه می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد ترکمانه مدیرعامل  ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در سفر خود به استان یزد و دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به سیساست این بنیاد در جلوگیری از پول پاشی های انجام شده از سوی دولت که منجر به نتیجه ای در جهت تولید  و رفع مشکل اشتغال نگردیده اظهار داشت: حلقه مفقوده در این پول پاشی های بی هدف مردم هستند که متاسفانه در گذشته دیده نشده بودند و به همین دلیل منجر به نتیجه ملموسی نگردیده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه اقداماتی که در این مدت توسط این بنیاد  انجام شده مورد تائید  و تحسین دستگاههای بین المللی نیز می باشد تصریح کرد: قدم بعدی که ستاد اجرایی در حال پیگیری آن است تکمیل زنجیره تولید، توسعه تا بازاریابی و حتی صادرات آن است که این موضوع سال جاری در دستور کار این بنیاد است.
,
 
,
وی ادامه داد: در سال جاری 6هزار میلیارد تومان برای این موضوع اعتبار در نظر گرفته شده است تا زنجیره های مناطق تکمیل شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تمام زنجیره های مناطق تهیه و اماده شده است خاطرنشان کرد:در استان یزد با توجه به اینکه قطب نساجی کشور است اقداماتی در تکمیل زنجیره پوشاک در حال انجام هستیم و همچنین در زمینه صادرات برخی از محصولات کشاورزی استان نیز اقداماتی در حال انجام است.
,
 
,
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در مورد بیمه منازل روستایی نیز اظهار داشت: در بلایای طبیعی اسیب های وارده به خانه ها یک بار عظیمی را به کشور تجمیل می کرد و این در حالی است که یک صنعت بیمه در کشور داریم و در قانون نیز صندوق حوادث روستایی و صندوق حوادث طبیعی نیز سالها است که داریم ولی عملیاتی نشده است.
,
 
,
وی ادامه داد: اعضای بیمه برکت یکی دوسال برای عملیاتی کردن و بیمه خانه های روستایی طرحی عملیاتی و از امروز تمام منازل روستایی استان یزد تا سقف 100میلیون تومان بیمه است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در زلزله سی سخت 35هزار واحد خانه بیمه پرداخت شده خاطرنشان کرد: در سال جاری تمامی منازل روستایی در سطح کشور بیمه در قابل بلایای طبیعی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه