اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

شهدا ضامن پایداری و استقامت ما هستند / لباس روحانیت یعنی لباس جهاد و فداکاری

شهدا ضامن پایداری و استقامت ما هستند / لباس روحانیت یعنی لباس جهاد و فداکاری
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که موتور محرک انقلاب شهدا و امام خمینی (ره) است، گفت: شهدای ما ضامن پایداری و استقامت ما هستند و امروز طلاب ما آمده‌اند تا با اسلام، رسول خدا (ص) ، امام عصر (عج) و شهدا پیمان ایستادگی و مقاومت ببندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا آیت‌الله اعرافی  پیش از ظهر امروز در کنگره 4 هزار شهید روحانی که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: بهای سنگین شهدای ما برای اهداف کوچک و منطقه‌ای نبوده است بلکه بهای آن انقلاب اسلامی ایران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ساحت‌های دیگر داشته است.

,

اعرافی  با بیان این که ملت ایران در معرض سنگین‌ترین تهاجم‌های بیگانگان قرار گرفته است، افزود: سپاه کفر با همه توان به مبارزه با انقلاب اسلامی ایران پرداخته چرا که بهتر می‌دادند که چه پیام‌های در انقلاب اسلامی ایران نهفته است.

,

وی با بیان این که موتور محرک انقلاب شهدا و امام خمینی (ره) است، ابراز داشت: شهدای ما ضامن پایداری و استقامت ما هستند و امروز طلاب ما آمده‌اند تا با اسلام، رسول خدا (ص) ، امام عصر (عج) و شهدا پیمان ایستادگی و مقاومت ببندند.

,

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان داشت: برخی از شهدای روحانی مربوط به راویان و عصر حضور و غیبت کبری و صغری هستند اما در عصر انقلاب اسلامی تجربه‌ای تازه را برای ما آفریده که در این عصر 4 هزار شهید روحانی نورافشانی می‌کند.

,

وی با بیان این که روحانیت شهید نقش معنوی و الگویی در جبهه داشت، تصریح کرد: میراث وصیت‌نامه شهدا راهنمای امروز جهان و محور مقاومت است که باید مورداستفاده قرار گیرد.

,

اعرافی افزود: پیام شهدا و این کنگره در قم در چند بخش است اولین پیام کنگره شهدای روحانی آن است که حوزه،  انقلابی و  در تراز انقلاب اسلامی باشد و پیام دیگر این که منطق روحانیت همراهی با مردم و غمخواری با مردم است.

,

وی ادامه داد: لباس روحانیت یعنی لباس جهاد و فداکاری و باید این مسیر به‌مانند قبل در بین روحانیون باقی بماند.

,

اعرافی بیان داشت: علاوه بر این پیام این کنگره به دشمنان مقاومت و همراهی با رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام است که باقدرت تمام طی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه