اخبار داغ

بازار کهگیلویه‌و‌بویراحمد نا امن برای منفعت‌طلبان و متخلفان/ 7 تیم نظارتی وارد بازار شد+تصاویر

بازار کهگیلویه‌و‌بویراحمد نا امن برای منفعت‌طلبان و متخلفان/ 7 تیم نظارتی وارد بازار شد+تصاویر
به منظور نظارت بر بازار و همچنین شناسایی تخلفات بازار 7 گشت مشترک نظارتی وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز 4 خرداد ماه گشت مشترک نظارتی دستگاه های اجرایی با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده دستگاه قضا، فرماندار بویراحمد، نیروهای نظارتی، انتظامی و سپاه و بسیج در بازار صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این گشت که به منظور رصد بازار و تخلفات آن انجام می شود  متخلفان و سودجویان  بازار را شناسایی و با معرفی آنها به دستگاه های قضایی مجازات می شوند.

,

سرهنگ سادات در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گشت مشترک بازار  به صورت روزانه  به منظور مبارزه با احتکار،  گران‌فروشی، جلوگیری و همچنین مبارزه با تخلفات بازار حضور و نقش فعالی دارد 

,
مسئول بسیج اصناف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گشت با حضور ۷ اکیپ با حضور بسیج، اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیزات، صمت، پلیس امنیت اقتصادی، اداره غله، بهداشت حضور دارند.
,
 
,
وی با بیان اینکه این گشت با مدیریت معاون دادستان و  بسیج اصناف به عنوان فرماندهی عملیات و  مسئول لجستیک جهاد کشاورزی است، گفت:  ۷ تیم مشخص شده که از نانوایی ها و انبارها و تولیدی ها بازدید صورت می کنند و نظارت ها در دو شیفت صبح عصر صورت می گیرد.
,
 
,
سادات گفت: با حضور بسیجیان از همه شهرستان ها حتی در دورترین نقاط  شهرستان مارگون، بهمئی، لیکک، چرام و سایر شهرستان ها گزارش تخلفات بازار داده می شود.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
خبرنگار: بهمنیار
انتهای پیام/
 
,
,
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه