اخبار داغ

مهدی طائب در جمع مردم باشت:

رئیسی به خط مقدم زد/ حال استکبار باید گرفته شود+ تصاویر

رئیسی به خط مقدم زد/ حال استکبار باید گرفته شود+ تصاویر
مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور امام زمانی است و به مظلومان کمک می کند گفت: رئیس جمهور برای جراحی اقتصاد کشور به خط مقدم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در جمع پرشور مردم شهرستان باشت به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با تاکید بر اینکه سوم خرداد را می توان مثل 22بهمن و دیگر روزها ،یوم الله دانست گفت: روزهایی که به یوم الله متصل می شود روزهای خاصی و ویژگی این روزها یک نشانه و راه ارتباطی به سوی خداوند متعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار اذعان داشت: در همان ابتدای انقلاب اسلامی سخن امام  این بود که ما باید مستقل بشویم  و در چهار چوب منافع خودمان حرکت کنیم چرا که نفت،کشاورزی و منافع ما را غارتگران به تاراج می بردند.

وی با اشاره به اینکه در رژیم شاه ۶میلیون بشکه نفت از کشور خارج می شد که اگر این وضع پیدا می کرد انرژی ونفت  ما طی سی ساله تمام می شد گفت؛امروز در جهان انرژی رو به اتمام است در حالی که جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به این ذخیره داشت و نگاه کشور های مختلف به ما است.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: حضرت امام ره فرمودند،خرمشهر را خدا  آزاد کرد،یعنی اگر عنایت خداوند نبود این مهم انجام نمی شد،

,
,
,
,
,

او در ادامه افزود: کشورهای زیادی در همراهی با صدام با امکانات آنچنانی جنگ را آغاز و خرمشهر را محاصره کرده بودند و به صدام تضمین داده بودند که محال است ایرانی ها از این استحکامات عبور کند ،اما به خواست خدا این مهم انجام شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی همار خاطر نشان کرد:دایره فکر ما به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ختم می شودو هر کشوری که دست یاری به سوی ما دراز کرد و آمریکا را قبول نداشت ما به آن کمک خواهیم کرد چرا که جمهور اسلامی ایران یک کشور امام زمانی است و به مظلومان کمک می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید حال استکبار گرفته شود گفت: طرح دولت یک طرح خرمشهر گونه است و رئیس جمهور برای جراحی اقتصاد کشور به خط مقدم زد.

,
,
,
,
,

طائب گفت: حال این سوال پیش می آید چرا رسانه های دشمن به میدان آمده و و شروع به شانتاژ های خبری و دروغ افکنی می کنندکه پاسخ آن را می توان در انتخاب مسیر درست توسط جمهوری اسلامی ایران دریافت که داد بی بی سی و رسانه های آنها در آمده و باید تاکید کرد اینها خیر خواه ما نیستند .

حجت الاسلام و المسلمین طائب بیان کرد؛امروز اگر می بینید جمهوری اسلامی ایران پا بر جاست برای اینست که ایران خدا را دارد و کسی که خداوند متعال را دارد دیگر خطری برای آن وجود ندارد.

,
,
,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, ,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: باقرزاده
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه