اخبار داغ

استاندار مرکزی :

بزرگترین پروژه عمومی دولت ترمیم اعتماد عمومی است

بزرگترین پروژه عمومی دولت ترمیم اعتماد عمومی است
مخلص الائمه گفت: نا امیدی می تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند، بزرگترین پروژه عمومی دولت در حال حاضر ترمیم اعتماد عمومی است و به طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح در بین دستگاه های و مجموعه های تابعه قوه قضاییه مهم و ارزشمند است چراکه وظیفه نظارت یکی از بخش های مهم کشور را یر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مخلص الائمه اظهار کرد: این دستگاه به جرائم خاص نیروهای نظامی و انتظامی رسیدگی میکند و بازتاب آن نیز به امورات مردم مرتبط می شود، این بخش در استان نیز قایل تقدیر و تجلیل است.

,

وی ادامه داد: ما نیز وظیفه خود می دانیم در کنار بقیه اجزای اداری استان مرکزی در خدمت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در خدمت سازمان قضایی نیروهای مسلح باشیم‌ ، نیروی همدل، انقلابی و همراه در تمام سطوح سازمانی است و جزو‌ مجموعه‌های کم حاشیه در کشور است.

,

استاندار مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، شاکله علمی حضرت امام راحل در حوزه علیمه اراک شکل گرفت و اجداد مطهر رهبر معظم انقلاب نیز در این استان است و به همین دلیل استان مرکزی استان امامین انقلاب است.

,

مخلص الائمه اظهار کرد: دیار آفتاب نیز به واسطه وجود سبقه وجودی این عزیزان استان ویژه‌ای است، استان پرجمعیتی نیست اما به لحاظ ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و نخبگی دارای اهمیت است بطوریکه حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد مشاهیر و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی است.

,

وی یادآور کرد: استان مرکزی پر ظرفیت است اما مانند بسیاری از استان‌های دیگر کشور مسایل و‌ مشکلاتی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی دارد اما حجم این مشکلات کمتر از ظرفیت‌ها است.

,

مخلص الائمه افزود: با همدلی خوبی که بین همه ارکان استان مرکزی وجود دارد می‌توان چند گام موثر در اجرای برنامه‌های تحولی دولت و قوه قضاییه برداشت.

,

وی گفت: مشابه سند تحولی قوه قضاییه، سند تحول دولت هم ابلاغ شده و انتظار است دستگاه قضایی مانند سابق در برش‌های استانی این سند همراهی داشته باشد تا در قبال مردم که مطالبات به حق فراوانی دارند به خوبی انجام شود.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت در نخستین جلسه در شهریورماه پارسال فرمودند، اعتماد عمومی به نظام آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد و متاسفانه اعتماد و امید مردم دچار مسائلی شده که دلایلی دارد و یکی از علل آن است که سطح توقعات و انتظارات با برنامه‌ها فاصله دارد و همین امر نارضایتی،  بی اعتمادی و ناامیدی که بزرگترین سم برای پیشرفت یک کشور است و هر جامعه ای را می‌تواند نابود کند، را به دنبال خواهد داشت.

,

وی گفت: نا امیدی می تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند، بزرگترین پروژه عمومی دولت در حال حاضر ترمیم اعتماد عمومی است و به طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.

,

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه قابل اجرایی و در اختیار و قابل لمس که ذیل همه اسناد راهبردی و بالادستی است سند تحول دولت مردمی و سند تحول قوه قضاییه است و باید برش‌های استانی آن به خوبی انجام شود.

,

در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریم

, در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریم, در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریم,

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: آنچه موجب برجستگی، عزت، عظمت و ممتاز بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شده موفقیت‌های نظامی و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی نیست، اقدامات ارزشمندی که حتی در دوران دفاع مقدس دنیا را در ابتدای پیروزی انقلاب با دست‌های خالی از تجهیزات نظامی به حیرت واداشت، آن هم علت العلل و محور برجستگی و بزرگی نیروهای مسلح نیست.

,

موسوی اظهار کرد: اگر پهباد فوق پیشرفته ایالات متحده آمریکا توسط سامانه پدافندی سوم خرداد و نیروهای هوا و فضا سپاه شکار می شود، این هم علت برجستگی خاص نیروهای مسلح نیست، اگر آرکیو ۱۷۰ را شکار می‌کند، شبیه‌سازی می‌کند، این هم نمی تواند علت العلل باشد، چرا که هم نیروهای زبده و هم تجهیزات پیشرفته نظامی زیادی در دنیا وجود دارد.

,

وی ادامه داد: زمانیکه در آمریکای جنوبی جلسه‌ای برگزار و نامی از سردار سلیمانی برده می شود، در آنجا همه احترام خاص خود را تقدیم به این نام مبارک می‌کنند یا در قلب آمریکا، رهبر سیاه پوستان چه صحبت جانانه‌ای از سردار دل‌ها می‌کند و چه تحسینی شنوندگان می‌کنند، آیا سردار سلیمانی یک نظامی برجسته بود یا خصوصیات دیگر بود؟

,

رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود: مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مکتبی بودن، عقیدتی بودن این نیرو است، مکتبی که با عشق همراه است و‌ نیروی ما جان را در طلب اخلاص می‌گذارد تا فدای مکتب و فرهنگ کند.

,

موسوی گفت: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند که این نیرو در میدان جنگ هم رعایت حلال و‌ حرام می‌کنند و عقیده را در بحرانی‌ترین شرایط زیرپا نمی‌گذارند و این محوری‌ترین عنصری است که نیروی مسلح جمهوری اسلامی را در دنیا ممتاز و برجسته می‌کند.

,

وی ادامه داد: خدمت در این نیرو و کمک به ارتقای این نیرو بسیار با اهمیت و ارزشمند است و این نیرو محصول ارزشمند نظم و انضباط اجتماعی و تامین امنیت پایدار را برعهده دارد.

,

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: خدمت در همه بخش های دستگاه قضایی و خصوصا سازمان قضایی نیروهای مسلح افتخاری بزرگ است و این سازمان با تخلفات و جرایم کمی در حال خدمت رسانی است و سازمان قضایی به دنبال آن است که اندک جرایم هم در این سازمان نباشد.

,

وی خاطرنشان کرد: در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریم، سند تحول قضایی ابلاغ شده و در کنار آن افکار متعالی رئیس قوه قضاییه امیدها و سرمایه اجتماعی را افزایش داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه