اخبار داغ

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

انتقام خون سردار «صیادخدایی» را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت/فرهنگ دفاع مقدس الگوی راهگشا برای آینده نظام اسلامی است

انتقام خون سردار «صیادخدایی» را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت/فرهنگ دفاع مقدس الگوی راهگشا برای آینده نظام اسلامی است
پورخاقان گفت: صهیونیست های جتایتکار این را بدانند انتقام خون سردار صیادخدایی که در کوچه فداییان اسلام به ناحق بر زمین ریخته شد را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت و بدانند اگر بخواهند ذره ای نگاه چپ به جوانان ایرانی داشته باشند پاسخی درخور و کوبنده در مرکز حکومت رژیم جعلی شان خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: به برکت روحیه انقلابی خوشبختانه هم افزایی و وحدت چشمگیری در نیروهای مسلح استان مرکزی وجود دارد و این مهم باید روز به روز تقویت شود و در راستای خدمت صادقانه به مردم پای کار بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

پورخاقان اظهار کرد: خدمت در نظام اسلامی توفیقی بزرگ است و باید از این فرصت برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی به خوبی استفاده کرد.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی استان امامین انقلاب و ۷۱۰۰ شهید پرافتخار است و امام خمینی(ره) که تحول بزرگی در دنیا ایجاد کردند از افتخارات استان مرکزی است و امروز جهان تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته است و شیرمردان زیادی از این استان قیام کردند که خدمات بسیار عظیمی برای ملت ایران به ارمغان آورده اند.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و این اقتدار برگرفته از خون مطهر شهدا و مجاهدت های ملت ایران در عرصه های مختلف است و فرهنگ دفاع مقدس الگوی راهگشا برای آینده نظام اسلامی است.

,

پورخاقان گفت: هنوز بعد از گذشت ۴۰ سال از عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس عطر دلنشین شهدا در کشور استشمام می شود و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور جاری است.

,

وی یادآور شد: شهید والامقام صیادخدایی که از قهرمانان و رزمندگان مجاهد کشور بود توسط دست نشانده های صهیونیست جنایت کار شناسایی می شود و در منطقه رهگذر خود مورد ترور قرار می گیرد و به شهادت می رسد و این حادثه مسئولیت ما در نیروهای مسلح و دستگاه قضایی را بسیار سنگین می کند.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: صهیونیست های جنایتکار که از انقلاب اسلامی ضربه های سنگین خورده اند باید بدانند پاسخ درخور و مقتدرانه ای بابت این جنایت دریافت خواهند کرد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

,

پورخاقان اظهار کرد: عملیات بیت المقدس آغازی بر یک فتح الفتوح بزرگ بود و ما هنوز در نیمه راه هستیم و شواهد و قرائن نشان می دهد جمهوری اسلامی به شدت با عنایت های الهی به سمت فتح الفتوح های بزرگ حرکت می کند.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: وقتی مقام معظم رهبری در سال های گذشته فرمودند صهیونیست ها ۲۰ سال آینده خود را نخواهند دید این مسئله قطعا محقق خواهد شد چراکه ایشان تاکنون سخنی نگفتند که تحقق پیدا نکند و هر موضوعی ایشان مطرح کردند محقق شده است.

,

وی ادامه داد: اسرائیلی هایی که در گذشته طعم تلخ شکست را نچشیده بودند از سال های گذشته به برکت جبهه مقاومت شکست های سنگینی متحمل شدند و افتخار آمیزی جبهه مقاومت روز به روز در دنیای اسلام در حال گسترش است.

,

پورخاقان اضافه کرد: امروز صهیونیست های جنایتکار فقط عربده کشی می کنند و به واسطه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تمام توطئه های منطقه ای آنها با شکست مفتضحانه روبه رو شده است.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هرکجا مظلومی ندای مظلومیت سردهد جمهوری اسلامی به کمک او خواهد رفت و ندای مظلوم را در هر نقطه از عالم با جان و دل می شنویم و بخشی از عصبانیت دشمنان از جمهوری اسلامی به این دلیل است.

,

وی یادآور شد: در گذشته فرمانده کل سپاه به صهیونیست ها با اقتدار هشدار دادند که اگر نیرویی از جمهوری اسلامی در هر نقطه از عالم ترور کنید ما دوبرابر آن را از مزدوران شما به درک واصل خواهیم کرد و این بلافاصله محقق شد.

,

پورخاقان بیان کرد: صهیونیست های جتایتکار این را بدانند انتقام خون سردار صیادخدایی که در کوچه فداییان اسلام به ناحق بر زمین ریخته شد را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت و بدانند اگر بخواهند ذره ای نگاه چپ به جوانان ایرانی داشته باشند پاسخی درخور و کوبنده در مرکز حکومت رژیم جعلی شان خواهیم داد.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: باید در مقابل با توطئه های دشمنان و خصوصا در پدیده نفوذ کاملا هوشیار بود و البته تمام توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنها بلافاصله شناسایی می شود.

,

وی گفت: امروز سران قوه با نگاه انقلابی و ولایتمداری در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و نیروهای مسلح همگام و پیشگام با آنها حرکت خواهند کرد.

,

پورخاقان خاطرنشان کرد: خدمت در نظام اسلامی بازنشستگی ندارد و تا لحظه ای که اراده الهی بر زنده ماندن وجود دارد باید خدمت به مردم را به عنوان یک رسالت بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه