اخبار داغ

پیام تسلیت معاون امور هنری؛

مرحومه کاظم زاده اسوه ای از یک بانوی رزمنده و هنرمند بود

مرحومه کاظم زاده اسوه ای از یک بانوی رزمنده و هنرمند بود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت مریم کاظم زاده نخستین عکاس زن در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پیامی درگذشت مریم کاظم زاده نخستین عکاس زن در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن پیام محمود سالاری چنین آمده است:

,

«بسم الله الرحمن الرحیم / انا لله و انا الیه راجعون

,

خبر درگذشت زنده‌یاد «مریم کاظم زاده»، عکاس ولایتمدار، پیشکسوت، روایتگر توانمند و صاحب سبکِ ایام دفاع مقدس که با هنر خود متواضعانه همگام با رزمندگان اسلام، لحظه لحظه دفاع مردم ایران در مقابل هجوم دشمن را به جهان مخابره کرد تا حقانیت مردم مظلوم ایران هیچگاه از یاد تاریخ نرود، موجب تاثر و تالم شد.

,

مریم کاظم زاده با اذن بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در سال ۵۹ بعنوان اولین بانوی عکاس، راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و با روحیه انقلابی و اخلاق اسلامی بعنوان اسوه ای از یک بانوی رزمنده و هنرمند با تلاش فراوان و خستگی ناپذیر عکس های زیادی از آن دوران به یادگار گذاشته است.

,

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان، از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه