اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

مرغداران نگران تامین سرمایه‌ در گردش هستند/ جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان زنجان در یک ماه گذشته روند افزایشی داشت

مرغداران نگران تامین سرمایه‌ در گردش هستند/ جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان زنجان در یک ماه گذشته روند افزایشی داشت
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه آزاد‌سازی قیمت‌ها مسائل و نگرانی‌هایی را برای مرغداران ایجاد کرده است، گفت: مهم‌ترین نگرانی نحوه‌ تامین سرمایه در گردش برای مرغداران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردیبهشت ماه جاری در ۱۱۳ واحد مرغداری استان زنجان به تعداد ۲ میلیون و ۴۷۸ هزارو ۳۵۵ قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که به تعداد ۲ میلیون و ۱۶۳ هزارو ۷۲۵ قطعه بوده افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برای مرغداران نگرانی از بابت تامین نهاده با آزادسازی قیمت‌ها وجود داشت، افزود: نحوه‌ تامین سرمایه در گردش، تاخیر در ارسال نهاده نیز از مسائلی هستند که مرغداران با آن مواجه هستند و این احتمال وجود دارد که در ماه‌های پیشرو میزان جوجه‌ریزی و تولید را کاهش دهند.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر جهاد کشاورزی و معاونت امور دام وزارت‌خانه، سرمایه در گردش مورد نیاز هر مرغداری در جبران افزایش قیمت در بخش نهاده‌ها در اختیار، مرغداران قرار می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی دام در حال خرید مرغ مازاد در استان است و خوشبختانه در روز حدود ۲۵ تا ۳۰ تن خرید تضمینی مرغ انجام شده و در سرد‌خانه‌ها ذخیره می‌شود. با این حال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۵ درصد رشد در تولید مرغ وجود دارد.

,

صادقی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در حال حاضر در بازار پایین‌تر از نرخ مصوب است، تصریح دارد: با تعیین قیمت مصوب برای مرغ، بازار با کاهش میزان تقاضا مواجه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه