اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیوند بین دانشگاه و صنعت باعث افزایش بهره‌وری در تولید می‌شود

پیوند بین دانشگاه و صنعت باعث افزایش بهره‌وری در تولید می‌شود
غلامعلی حیدری پیوند بین دانشگاه و صنعت که باعث افزایش بهره‌وری در تولید می شود را مهم دانست و گفت: باید واحدهای دانش‌بنیانی که محصول آن‌ها قابلیت صادارات دارد، شناسایی و نارسایی‌ها در روند تولید و صادرات آن‌ها حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری چهارم استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، اظهار کرد: ورودی شهرک صنعتی شهرکرد یکی از نقاط حادثه‌خیز در استان محسوب می‌شود و باید تقاطع غیرهمسطحی در این مکان برای کاهش تصادفات اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,

وی افزود: ۷۰ درصد اعتبار لازم برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطحی در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و ۳۰ درصد نیز از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تامین شود.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با همکاری و هم‌افزایی مشکلات قابل حل است، گفت: باید با بسیج امکانات و بدون صرف هزینه برای حل مشکلات این استان گام برداریم، برخی اقدامات برای حل مشکل نیازمند یک تصمیم ساده و اقدام جهادی است.

,

حیدری با اشاره به اجرای مانور خدمت برای حل مشکلات مردم منظریه در شهرکرد، عنوان کرد: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات زیرساختی در این شهرک از جمله جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی، آسفالت معابر و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مسائل کلان مطرح شود، مسائل جزئی مانند تامین آب، برق و ... باید در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بخش خصوصی، دولت و کارآفرینان سه ضلع مثلث برای رونق در تولید هستند، انسجام و هماهنگی بین بخشی موجب ایجاد شور اقتصادی در استان می‌شود.

,

حیدری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در پیشرفت کشور موثر است، تصریح کرد: بروکراسی اداری کسل‌کننده موجب بی‌انگیزگی سرمایه‌گذاران می‌شود، باید مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران احصا و برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

,

وی پیوند بین دانشگاه و صنعت که باعث افزایش بهره‌وری در تولید می شود را مهم دانست و افزود: باید واحدهای دانش‌بنیانی که محصول آن‌ها قابلیت صادارات دارد، شناسایی و نارسایی‌ها در روند تولید و صادرات آن‌ها حل شود.

,

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تامین آب پایدار برای شرب، صنعت و کشاورزی اقداماتی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه