اخبار داغ

مسئول گروه جهادی:

برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است/ درخشش پزشکان زن در رزمایش جهاد امید آفرینی کرج

برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است/ درخشش پزشکان زن در رزمایش جهاد امید آفرینی کرج
احسان افتخاری گفت: تیم پزشکی سراج شامل ۲۰ نیروی متخصص مرد و ۲۰ پزشک زن می باشد که در حال خدمت رسانی به مردم در رزمایش جهادامید آفرینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان افتخاری مسئول گروه جهادی سراج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رزمایش جهاد امیدآفرینی بر طبق فرمایش رهبری که بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، در البرز در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی با بیان اینکه برقراری عدالت عمومی در جامعه از ارکان اصلی محله اسلامی است، ادامه داد: تیم پزشکی سراج با متخصصین دندانپزشکی، روانشناسی، واکسیناسیون سیار و پزشک عمومی برای خدمت رسانی به مردم مستضعف و گروه های تحت پوشش ناحیه امام سجاد(ع) در مسجد ولیعصر حصارک پایین کرج مستقر شده است.
,
 
,
افتخاری افزود: تیم پزشکی شامل ۲۰ نیروی متخصص مرد و ۲۰ پزشک زن می باشد که در حال خدمت رسانی به مردم در رزمایش جهادامید آفرینی است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: رزمایش جهادامید آفرینی به مدت ۱۰ روز در سراسر استان در حال برگزاری است و تیم تخصصی ما به عنوان کادر درمان در این رزمایش برای خدمت به مردم مستقر حاضر شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: خدمات ما از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۵ عصر ادامه دارد و تمامی خدمات پزشکی به صورت کاملا رایگان و جهادی انجام می شود.
,
 
,
افتخاری بیان کرد: مراجعه کنندگانی که برای درمان احتیاج به خدمات پزشکی تخصصی دارند، توسط ما به بیمارستان ارجاع داده می شوند و با هزینه بسیار ناچیز تحت درمان تخصصی قرار می گیرند.
,
 
,
این مسئول در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر یونیک تخصصی دندانپزشکی ما در مسجد مستقر است و کارهای سطحی از قبیل جرم گیری و پرکردن دندان را انجام می دهد اما مراجعه کنندگان برای عصب کشی و جراحی دندان به کلینک دندان پزشکی ارجاع داده می شوند تا با هزینه های بسیار کم و رایگان درمان آنها انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه