اخبار داغ

گزارشی از یک اقدام خوب؛

قرارگاه مالک اشتر حصارک برای زندانیان امیدآفرین شد/ رزمایش ۱۰ روزه؛ از گلریزان تا برخورد با اراذل و اوباش

قرارگاه مالک اشتر حصارک برای زندانیان امیدآفرین شد/ رزمایش ۱۰ روزه؛ از گلریزان تا برخورد با اراذل و اوباش
برای هدف بزرگی دور هم جمع شده اند، به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر یا مادری به آغوش خانواده اش هستند تا کانون گرمی را به یک خانواده هدیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رزمایش جهاد امیدآفرینی این روزها التیام بخش دردهای مناطق محروم البرز شده و مردم محله های کم برخوردار را دلگرم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
همه برای خدمت به صف شده اند، از گروه های جهادی بسیج و پزشکان تا مدیران و اقشار سپاه تا گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات را مرتفع کرده و گره گشایی کنند.
,
 
,
پای کار آمده اند تا نشان دهند عزم و اراده آنها سخت از مشکلات است، هم افزایی آنها می تواند مردم را مطالبه گر کرده و آنها را هم برای رفع موانع با مدیران همراه کند.
,
 
,
اینجا قرارگاه اجتماعی حصارک کرج است، یکی از ۱۳ محله ای که در رزمایش جهاد امیدآفرینی شکل گرفته تا با کمک ساکنان آن به معضلات آنها در منطقه رسیدگی کند.
,
 
,
برای هدف بزرگی دور هم جمع شده اند، به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر یا مادری به آغوش خانواده اش هستند تا کانون گرمی را به یک خانواده بازگردانند.
,
 
,
, ,
 
,
فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ فعالیت های مردم حصارک با محوریت مسجد ولیعصر (عج) موجب راه اندازی قرارگاه مالک اشتر شد.
,
 
,
حاجی محمدی ادامه می دهد؛ امروز آزادسازی خرمشهر و پای کار آوردن ظرفیت های مردم الگوی رفع مشکلات، محاصرهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است.
,
 
,
به گفته وی هنر امام (ره) ایجاد فضای مناسب برای رشد مردم بود، هر چه محله از نظر اقتصادی پائین تر باشد استعداد مردم و پایبندی آنها به مسائل دینی بیشتر است.
,
 
,
این فرمانده تصریح کرد: یک هزار بسته معیشتی با همراهی خیرین برای خانواده های آسیب دیده از کرونا در رزمایش جهاد امیدآفرینی در نظر گرفته شده است.
,
 
,
به گفته حاجی محمدی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم جزئی از رزمایش بوده و تعدادی از آنها شناسایی شده اند تا بخشی از کمک ها به آنها اختصاص یابد.
,
 
,
حجت الاسلام فلاح صفری امام جماعت این مسجد می گوید؛ وضعیت خیابان ها و ساخت و سازهای غیرمجاز مردم حصارک پائین را با دغدغه هایی همراه کرده است.
,
 
,
, ,
 
,
وی به مسائل امنیتی، فروش موادمخدر و فقر مطلق در محله های المهدی و رضاشهر اشاره کرد و ادامه می دهد؛ از مئئولین تعهد شفاهی گرفتیم اقدام کنند.
,
 
,
به گفته این امام مسجد شناسایی مشکلات عمرانی، امنیتی، فرهنگی، استقرار ۱۰ روزه تیم پزشکی در مساجد و مشاوره حقوقی با حضور وکلای جهادی انجام می شود.
,
 
,
حجت الاسلام فلاح صفری می گوید؛ یکی از معضلات حصارک پائین سد معبر است و تردد در خیابان های اصلی را با مشکل مواجه کرده است.
,
 
,
وی به وعده های مسئولین برای حل دغدغه کسبه اشاره کرده و ادامه می دهد؛ بازسازی و تعمیر ۵ خانه محروم با همراهی شهرداری این منطقه انجام می شود.
,
 
,
به گفته حجت الاسلام فلاح صفری برخورد با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و مشروبات الکی هم یکی از برنامه های رزمایش مذکور در حصارک پائین است.
,
 
,
بر اساس اعلام این امام مسجد برگزاری مسابقات بومی محلی، زیباسازی شهر، اهدا ۲ جهیزیه به زوج های نیازمند هم با همراهی مردم و خیرین انجام می شود.
,
 
,
حجت الاسلام فلاح صفری ادامه می دهد؛ اغلب زندانیان متاسفانه گرفتار جرائم غیر عمد شده و نیازمند همدلی و کمک هستند تا به آغوش خانواده برگردند.
,
 
,
همت مردم و خیرین در مسجد ولیعصر (عج) موجب جمع آوری ۱۲ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان شد تا جهاد امیدآفرینی خانواده آنها را دلگرم کند.
,
 
,
در ادامه تصاویر و فیلمی از این برنامه مشاهده خواهید کرد؛
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه