اخبار داغ

تعجیل عجیب برای تعویق مجمع؟!

بی‌اطلاعی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از مفاد بدیهی اساس‌نامه/ نقض آشکار قوانین برای تشکیل جلسات هیئت‌رئیسه!

بی‌اطلاعی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از مفاد بدیهی اساس‌نامه/ نقض آشکار قوانین برای تشکیل جلسات هیئت‌رئیسه!
علی‌رغم درخواست اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، جلسه امروز در صورت برگزاری هم قانونی نیست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی روز گذشته در محل این فدراسیون صورت گرفت که به‌علت غیبت ۲ تن از اعضا، این نشست رسمیت نیافت.

,
غیبت نایب‌رئیس بانوان این فدراسیون که در بازداشت به‌سر می‌برد از یک سو و غیبت سرپرست فعلی به‌علت حضور در نشست AFC در کویت، باعث شد تا با ۶ تن از اعضا، این جلسه از رسمیت افتاده و مصوبه نداشته باشد.
,
 
,
احسان اصولی، سخنگو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از نشست نافرجام روز گذشته از درخواست برگزاری نشست مجدد برای امروز خبر داد، در حالی که این امر با اساس‌نامه فدراسیون مغایرت دارد و قانونی هم نیست.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه و رئیس هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی که تیم استانش هم ۹۰ درصد به لیگ یک سقوط کرده، انگار با مفاد اساس‌نامه به‌عنوان دستورالعمل کلی فدراسیون فوتبال اصلاً آشنا نیست وگرنه چنین حرفی از ابتدا به میان نمی‌آمد.
,
 
,
طبق بند ۳ از ماده ۳۴ اساس‌نامه فدراسیون، حداقل ۷ روز پیش از تاریخ برگزاری باید دستورجلسه آن به اعضای هیئت رئیسه ارسال شود اما در اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال، اصلاً این موضوع درنظر هم گرفته نشده.
,
 
,
این بی‌توجهی و نادیده‌گرفتن اساس‌نامه در حالی رخ داده که در زمان غیبت‌های مکرر مهرداد سراجی در جلسات هیئت رئیسه، این فواصل حتی به‌صورت فرمالیته هم رعایت می‌شد اما اکنون تخطی از مفاد اساس‌نامه علنی شده.
,
 
,
جالب‌تر این است که تخطی و قانون‌گریزی‌های پی‌درپی و مکرر از سوی کسانی رخ می‌دهد که خودشان را سردمدار مبارزه با قانون‌شکنی و فساد می‌دانستند و اصلاً با علم کردن همین پرچم به کانون توجهات بدل شده‌اند.
,
 
,
به‌نظر می‌رسد تعجیل فعلی در رفتار برخی از اعضای هیئت رئیسه، پیام به‌تعویق افتادن مجمع را با خود به همراه دارد. عزل حداقل ۴ عضو از هیئت رئیسه در دستورجلسه مجمع ۱۰ خرداد آمده و بعید نیست این افراد برای بقای بیش‌تر، منافع ملی در آستانه جام جهانی را قربانی کنند تا چند صباحی بیش‌تر به صندلی قدرت تکیه بزنند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه