اخبار داغ

مجموعه ورزشی سایت اداری بیرجند درگیر و دار مشکلات ریز و درشت

مجموعه ورزشی سایت اداری بیرجند درگیر و دار مشکلات ریز و درشت
قدمت مجموعه ورزشی سایت اداری بیرجند به یک دهه برمی گردد یعنی زمانی که اولین سالن ورزشی این مجموعه افتتاح شد و به دنبال آن سالن های دیگری هم در این مجموعه ورزشی ساخته شد که با وجود بهره برداری از بیشتر فضاهای موجود هنوز نواقص بسیاری دارند و افزون بر این محوطه خاکی و نبود روشنایی کافی نارضایتی جامعه ورزشی که از این مجموعه ورزشی استفاده می کنند را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روبروی مجمتع های مسکونی سایت اداری بیرجند مجموعه ورزشی قرار گرفته است که با توجه به وجود سالن های متعدد ورزشی ظرفیتی بزرگ برای ورزش استان محسوب می شود اما رسیدگی اندک به این مجموعه ورزشی و تجمع نخاله های ساختمانی و محوطه خاکی چهره این مجموعه ورزشی را زشت کرده است طوری که خاطر هر رهگذری را آزرده می کند افزون بر این با وجود بهره برداری از بیشتر سالن های ورزشی این مجموعه هنوز نواقص زیادی در سالن ها وجود دارد و خانه جوان در حالی که به بهره برداری نرسیده بیشتر شیشه های آن شکسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مجموعه ورزشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی که سالن های مختلف ورزشی از جمله بهاران، خلیج فارس ، آیت الله رفسنجانی ، سرو و خانه جوان را در خود جای داده و رشته های ورزشی پرمخاطب از جمله ژیمناستیک، ووشو، فوتسال، اسکواش و…. در این فضاها آموزش داده می شوند روزانه پذیرای صدها ورزشکار ومربی است آن ها به دنبال فضایی مناسب برای تمرین رشته ورزشی شان هستند از وضعیت نامناسب این مجموعه گلایه مند هستند طوری که یکی از ورزشکاران به خبرنگار خاورستان گفت: محوطه بیرونی این مجموعه ورزشی خاکی است و با توجه به تردد خودرو ها در هنگام اتمام کلاس های آموزشی گرد و خاک زیادی به وجود می آید که تحمل آن سخت است.

,

, , ,

قاسمی که از وجود نخاله های ساختمانی در ورودی مجموعه و بیشتر نقاط داخل محوطه نیز گلایه دارد ادامه داد: در صورتی که جمع آوری این نخاله ها زمان زیادی لازم ندارد اما جلوه زشتی  را به یک مجموعه ورزشی داده است.

,

حاجی زاده یکی از مربیان هم با اشاره به این که محوطه مجموعه ورزشی روشنایی کافی را ندارد و در شب ها خطرات زیادی ورزشکاران را تهدید می کند گفت: بر اثر رفت و آمد خودروهای سنگین بتن کف مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سایت اداری تخریب شده و متاسفانه هیچ گونه اقدامی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند برای تکمیل  صورت نپذیرفته است.

,

, , ,

مسئولان پاسخگو نیستند

, مسئولان پاسخگو نیستند, مسئولان پاسخگو نیستند,

حسینی یکی از مربیان فعال در این مجموعه نیز به خبرنگار خاورستان گفت: حدود ۵ سال است در این مجموعه رفت وآمد دارم و از زمانی که ساخت وسازها در این مجموعه آغاز شد متاسفانه روز به روز این مجموعه کثیف تر ونامرتب تر از قبل شد.

,

وی به این نکته اشاره کرد که بتن کف مجموعه در اثر رفت وآمد خودرو ها وماشین آلات ساختمانی تخریب ،ضایعات ونخاله های ساختمانی افزایش یافت ولی اکنون شرایط به جایی رسیده که طرف والدین ورزشکاران بااعتراضات شدیدی روبه رو هستیم ولی هیچ مسئولی از ورزش وجوانان در این مدت جهت پاسخگویی و بهبود وضعیت ندیده ایم.

,

بافنده از والدین ورزشکاران نیز گفت: بیش از ۶ سال است که فرزندم ژیمناستیک کار می‌کند از وضعیت داخلی سالن بامدیریت عالی جناب آقای بیابانی رئیس هیئت بسیار راضی هستیم ولی تاسیسات وسرویس های بهداشتی وبوی نامطبوع وفضای بیرونی مجموعه که خاکی وبدون روشنایی است و وضعیت مطلوبی ندارد گلایه دارم .

,

وی تاکید کرد:حیف این تجهیزات و سالن که در این فضا قرار گرفته و مسئولان ورزش و جوانان هم بی تفاوت هستند طوری که کف این مجموعه نیاز به یک آسفالت مناسب و فضای داخلی مجموعه نیاز به نصب ۲ عدد برج نوری دارد فقط اگر چشم بینا وگوش شنوایی باشد.

,

 

, , ,

آب نداریم

, آب نداریم, آب نداریم,

یکی از ورزشکاران که وضعیت این مجموعه ورزشی رضایت چندانی ندارد و به خبرنگار خاورستان گفت : با وجود بهره برداری از سالن خلیج فارس اما هنوز آب آن وصل نشده و ورزشکاران برای تمرین مشکلات زیادی دارند این در حالی است که این مجموعه ورزشی دو سال پیش با حضور وزیر افتتاح شد و سال گذشته در آن رقابت های بین المللی برگزار شده است.

,

به گفته وی سالن های دیگر این مجموعه ورزشی از جمله سالن آیت الله رفسنجانی هم از نظر سرمایشی و گرمایشی مشکل دارد و انشعابات آن هم وصل نشده است.

,

وی هم از وضعیت محوطه و خاکی بودن و وجود نخاله های ساختمانی در  آن گلایه دارد ادامه داد : در حالی که خانه جوان به بهره برداری نرسیده است اما بیشتر شیشه های این مجموعه شکسته شده که نتیجه بی توجهی مسئولان به مشکلات موجود در این مجموعه ورزشی است.

,

محمودی از والدین ورزشکاران نیز گفت:  وضعیت سرویس های بهداشتی سالن بهاران هم مناسب نیست و رختکن مناسب برای ورزشکاران  وجود ندارد

,

وی هم چنین از جمع آوری  نکردن حصار و نخاله های ساختمانی خانه جوان و نداشتن روشنایی محوطه گلایه داشت.

,

   

, , , , ,

جزو پروژهای پیشنهادی

, جزو پروژهای پیشنهادی, جزو پروژهای پیشنهادی,

در عین حال خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم در پاسخ به گلایه های مطرح شده به خبرنگار خاورستان گفت: مجموعه ورزشی سایت اداری متاسفانه این فضا آماده نبوده که به بهره برداری رسید است  و امسال در برنامه داریم که اعتباری را برای آن در نظر بگیریم که هر چه سریع تر بتوانیم مشکلات این مجموعه را مرتفع کنیم.

, خاورستان,

وی ادامه داد: محوطه سازی و رفع مشکلات روشنایی و سایر موارد به طور حتم در پروژه های پیشنهادی سال ۱۴۰۱ گنجانده خواهد شد و به محض ابلاغ اعتبار پروژه اجرایی خواهد شد.

,

وی در مورد مشکلات خانه جوان نیز گفت :خانه جوان هم هنوز تحویل نشده است و هر گونه خساراتی را باید پیمانکار پاسخ دهد و زمانی نگهداری بر عهده ورزش و جوانان است که تحویل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه