اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

مسئله محوری؛ در برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شود

مسئله محوری؛ در برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شود
محمد مهدی زاهدی گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به برنامه هفتم توسعه تأکید داشتند که نباید در این برنامه های پنج ساله به کلی گویی اکتفا شود؛ چرا که هر کسی می تواند، تحلیلی از آن داشته باشد و این مسئله موجب می شود که برخی از آنها درست اجرا نشود؛ بنابراین مسئله محوری در این زمینه باید اتخاذ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب ابعاد مختلفی داشت؛ معظم له به فتح خرمشهر اشاره داشتند و فرمودند آزادی خرمشهر، معادلات جنگ و طراحی های دشمن را کاملا بر هم زد و انچه که موجب پیروزی شد توکل به خدا، مجاهدت در راه خدا، اخلاص، ابتکار عمل و تلاش بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تمامی جبهه های سیاسی، اقتصادی و غیره نیز اگر روحیه ای که برای آزادسازی خرمشهر اتخاذ شده بود، در نظر گرفته شود، حتما معادلات عوض و پیروزی نصیب ما خواهد شد.

عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توکل به خدا، تلاش، مجاهدت و ابتکار عمل می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم، اظهار کرد: موضوع دیگری که رهبر حکیم انقلاب مطرح کردند و بر آن تأکید داشتند توجه به امانت داری مردمی بودن، مسئولیت پذیری بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه مسئولیت پذیری ابراز کرد: افراد در عرصه مسئولیت خود و زیر مجموعه، در مسیر خود ناامید نشوند و در مقابل سختی ها استقامت داشته باشند.

زاهدی با تأکید بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه ضرورت پایبندی به قانون اساسی خاطر نشان کرد: معظم له با اشاره به برنامه هفتم توسعه تأکید داشتند که نباید در این برنامه های پنج ساله به کلی گویی اکتفا شود؛ چرا که هر کسی می تواند، تحلیلی از آن داشته باشد و این مسئله موجب می شود که برخی از آنها درست اجرا نشود؛ بنابراین مسئله محوری در این زمینه باید اتخاذ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه