اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ؛

گروه های جهادی آماده باش کامل برای برگزاری کنگره شهدا عشایر هستند

گروه های جهادی آماده باش کامل برای برگزاری کنگره شهدا عشایر هستند
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت:برای استقبال از کنگره شهدا عشایری کشور 32 تیم جهادی از سراسر استان چهارمحال و بختیاری از 12 خرداد در مناطق اعزام می شوند و خدمات رایگان به جامعه عشایری می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در ستاد کنگره شهدا عشایری اظهار کرد: برای برگزاری کنگره شهدا عشایری همه دستگاه های ذی ربط از جمله فرمانداری ها، اداره کل امور عشایر، دامپزشکی و ... باید همکاری های لازم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی تصریح کرد: مسئولان استان برای کنگره شهدا عشایری کشور ضمن میزبانی و استقبال باید جاهایی حضور پیدا کنند که نیاز به پشتیبانی آن ها باشد.

اکبری با اذعان بر اینکه باید خدمات رایگان برای عشایر در نظر گرفته شود گفت: مجموعه اداره کل عشایر باید پشتیبانی شود که بتواند به اهداف خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در ناحیه عشایر صورت گرفته است عنوان کرد: در شهرستان های کوهرنگ 11 تیم، اردل 8 تیم، بروجن 3 تیم، کیار 2 تیم، لردگان 5 تیم، خانمیرزا یک تیم، فارسان یک تیم و شهرکرد نیز یک تیم که جمع آن ها 32 تیم است از 12 خرداد در مناطق اعزام می شوند و خدمات رایگان به جامعه عشایری داده می شود.

تاکبری با تاکید بر اینکه فیلمبرداری و عکاسی از اقدامات گروه جهادی لازم و ضروری است خاطر نشان کرد: رسانه و فضای مجازی و همچنین صدا و سیما باید به خوبی و بصورت کامل این کنگره را پوشش رسانه ای دهند.

وی در پایان تشریح کرد: اقدامات گروه های جهادی کار ارزشمندی است که باید دیده شود.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه