اخبار داغ

حضور در جام جهانی برای‌مان اهمیت زیادی خواهد داشت؛

فروغی: تغییر قوانین به پایان رسیده و تثبیت شده/ منتظر تعیین‌تکلیف برگزاری مسابقات تیراندازی در مصر هستیم

فروغی: تغییر قوانین به پایان رسیده و تثبیت شده/ منتظر تعیین‌تکلیف برگزاری مسابقات تیراندازی در مصر هستیم
دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو گفت: تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیرامون حضور در جام‌جهانی تیراندازی در باکو، اظهار داشت: کاروان ایران با ۳۲ نفر راهی باکو شد. حضور در جام جهانی برای ما مهم است و یک دست گرمی برای حضور در مسابقات بعدی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با تعویق بازی‌های آسیایی آیا ممکن است مسابقات جهانی مصر و توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ لغو شود، بیان داشت: همواره رسم بر این بوده است که مسابقات قهرمانی جهان بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد و اولین سهمیه المپیک هم در آن توزیع می‌شد اما حالا بعد از تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو باید ببینیم مسابقات مصر که شروع کننده توزیع سهمیه‌ها است، برگزار می‌شود یا نه؟
,
 
,
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان درباره اینکه در مسابقات باکو باز هم قوانین تغییر می‌کند، عنوان داشت: تغییر قوانین تیراندازی به پایان رسیده و قوانین تثبیت شده. این تغییر قوانین ذهن ما را در مسابقات درگیر کرده بود. به علاوه این تغییرات زیاد بود و برای تیراندازان آزاردهنده محسوب می‌شد. همچنین روی ذهن، عملکرد، تمرکز و نتیجه ما تاثیر داشت. امیدوارم با تثبیت قوانین، بار منفی از روی تیراندازان برداشته شود.
,
 
,
وی در پایان گفت: مسابقات سختی در پیش داریم و از همه می‌خواهم که برای موفقیت ما دعا کنند. تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه