اخبار داغ

آغاز حمایت‌ روانی از بازماندگان سانحه متروپل با فعالیت تیم‌های «سحر» هلال احمر

آغاز حمایت‌ روانی از بازماندگان سانحه متروپل با فعالیت تیم‌های «سحر» هلال احمر
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از اعزام تیم‌های «سحر» (ساماندهی حمایت‌های روانی، اجتماعی و فرهنگی) این سازمان به محل حادثه متروپل آبادان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر محمد گلفشان گفت: با توجه به وسعت حادثه تیم‌های «سحر» این سازمان در محل سانحه ساختمان متروپل مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم تخصصی از اهواز در منطقه حضور دارد وظیفه این دو تیم فضاسازی مناسب برای حضور بازماندگان  است.
,
 
,
گلفشان در خصوص استقرار خانواده بازماندگان گفت: با توجه به اینکه سازه‌های اطراف ساختمان متروپل ناپایدار است به خانواده بازماندگان در نزدیک‌ترین منطقه به آواربرداری چادر اسکان داده شده تا از دور شاهد آواربرداری باشند.
,
 
,
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: انجام مداخلات روانشناسی و مشاوره با خانواده بازماندگان از مهم‌ترین اقدامات تیم‌های سحر است.
,
 
,
گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم ۱۴ نفره (مجموعا ۲۸ نفر) از اعضای تیم‌های سحر در منطقه و در کنار خانواده بازماندگان حضور دارند.
,
 
,
رئیس سازمان جوانان افزود: تیم‌های سحر استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه‌وبویراحمد جهت اعزام به استان خوزستان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز به آبادان اعزام شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه