اخبار داغ

نماینده مجلس یازدهم:

کشور در مرحله جدیدی قرار گرفته است/با وحدت و همدلی خرمشهرهای جدیدی در راه است

کشور در مرحله جدیدی قرار گرفته است/با وحدت و همدلی خرمشهرهای جدیدی در راه است
نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌است و با وحدت و اتحاد و همدلی قطعا پیروزی‌های بهتری را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله فیروزی در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به این که فتح خرمشهر حرکت عظیم و بزرگی بود که هم امید عراق را ناامید کرد و هم ما به‌دنبال آن پیروزی‌هایی داشتیم بیان کرد: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌است و این امید است که با جراحی اقتصادی و سیاست اقتصادی که در پیش گرفته‌است بتوانیم مشکلاتمان را در آینده حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که " خرمشهرها در پیش است " بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه رفیعی قرار دارد و آینده را روشن می‌بیند و به آن امیدوار است؛ امیدواریم همچنان که ملت استقامت می‌کند و صبوری به خرج می‌دهند و همراهی خودشان با نظام را دارند، دولت‌مردان هم بتوانند باسیاست های درست، خط‌مشی و استراتژی خوب بتوانند مسائل و مشکلات کشور را حل کنند.
,
 
,
وی افزود:  نکته‌ای هم در بُعد جهانی است، با اتفاقاتی که در حوزه خلیج‌فارس و اروپا و مسائل و مشکلاتی که دارند نشان می دهد که آن‌ها خودشان به‌نحوی گرفتار و درگیر مشکلات اقتصادی خودشان هستند و در واقع اگر ما بتوانیم با وحدت و اتحاد و همدلی جهت تحقق شعارهای مقام‌معظم رهبری کار کنیم و بتوانیم مشکلات و موانع را ازسر راه برداریم قطعا پیروزی‌های بهتری را خواهیم داشت.
,
 
,
 
,
فیروزی در پایان گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام‌معظم رهبری همیشه امید، سازش‌ناپذیری و استقامت را توصیه کردند و استقامت و اراده مصمم در بزنگاه‌های تاریخی و در پیچ‌هایی که داشتیم باعث شده که ما بتوانیم کارها را جلو ببریم و کشور را از حوادث و اتفاقات مختلف محفوظ نگه داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه