اخبار داغ

سردار محمد حسین حمیدی تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس در اجتماع "سلام فرمانده"/ پیش‌بینی حضور ۳۰۰هزار نفر در ورزشگاه آزادی

تمهیدات ترافیکی پلیس در اجتماع "سلام فرمانده"/ پیش‌بینی حضور ۳۰۰هزار نفر در ورزشگاه آزادی
رئیس پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی این پلیس را در اجتماع "سلام فرمانده" تشریح کرد و گفت: حضور حدود ۳۰۰هزار نفر علاقه‌مند به شرکت در مراسم پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین حمیدی درباره تمهیدات پلیس راهور در اجتماع "سلام فرمانده" در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: در وهله نخست از شهروندانی که قصد حضور را در این مراسم دارند، می‌خواهیم که پیش از ساعت 12 یا 13 وارد ورزشگاه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس پلیس راهور افزود: شهروندانی که ساعتی بعد از ساعت مذکور و دیرهنگام به ورزشگاه آزادی مراجعه داشته باشند، قطعاً باید با فاصله خیلی دورتر از ورزشگاه اقدام به پارک خودروی خود کنند.
,
 
,
وی ضمن توصیه به شهروندان در استفاده از مترو برای حضور در مراسم مذکور گفت: در صورت تکمیل فضای داخلی پارکینگ ورزشگاه آزادی، رینگ شرقی و غربی دور ورزشگاه و فضای ضلع جنوبی (پایان مجموعه چوگان)، به‌ناچار از رینگ چهارم یعنی بزرگراه‌ها استفاده خواهیم کرد.
,
 
,
این مقام انتظامی با بیان اینکه احتمال بار ترافیکی زیاد در آزادراه تهران ـ کرج همزمان با اجرای مراسم مذکور وجود دارد، گفت: افرادی که بعدازظهر امروز قصد رفتن به‌سمت کرج را دارند به‌جای استفاده از آزادراه تهران ـ کرج، از محورهای دیگر همچون بزرگراه شهید خرازی، شهید همدانی و شهید لشگری استفاده کنند.
,
 
,
به‌گفته حمیدی، حضور حدود 300 هزار نفر علاقه‌مند به شرکت در مراسم پیش‌بینی شده است که پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح ترافیکی مراسم فوق از ساعت 13 امروز حضور همه‌جانبه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه