اخبار داغ

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی:

فتح خرمشهر در جنگ نابرابر، حماسه ساز شد

فتح خرمشهر در جنگ نابرابر، حماسه ساز شد
منتظری گفت:فتح خرمشهر یکی از اقدامات باشکوه و خاطره انگیزه در صفحات تاریخ است که سلحشوری های رزمندگان در جنگ نابرابر با دشمن،منجر به حماسه ای ماندگار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه صحنه های به یادماندنی از دوران پرفروغ دفاع مقدس در ذهن ها نقش بسته است گفت: در این میان فتح خرمشهر یکی از اقدامات باشکوه و خاطره انگیزه در صفحات ان دوران است که سلحشوری های رزمندگان در جنگ نابرابر با دشمن، منجر به حماسه ماندگار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

غلامرضا منتظری افزود: دوران دفاع مقدس یکی گنجینه ای پایان ناپذیر انقلاب اسلامی است که موجب شد دشمنان خیال جنگ دوباره را از سر خارج کنند.

,

وی فتح خرمشهر را نقطه اوج قله دانست و تصریح کرد: این قله چنان باشکوه است که همه نگاه ها را به تماشای خود بعد از گذشت سالها وادار کرده است.

,

نماینده مردم گلستان (آق قلا، گرگان) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» خاطرنشان کرد: امام امت با بیش الهی و نگاه مردمی که داشتند این سخن را ایراد فرمودند تا رزمندگان به خود مغرور نشده و بدانند هرچی هست با اراده خداوند است.

,

منتظری فتح خرمشهر را نماد همدلی و یکپارچگی مردم و رزمندگانی که مدافعان سرزمین بودند که با خلق صحنه های بی نظیر همیشه در تاریخ ماندگار شدند ابراز کرد: همه باید امروز با الهام این حماسه بزرگ در خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی ووو موجب پیشرفت و سربلندی کشور شویم.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود همه تحریم‌ها نظام جمهوری اسلامی در اوج پیشرفت به سرمی‌برد و براساس جهاد تبیین که رهبری فرمودند همچنان به جلو در حال حرکت است.

,

منتظری گفت: با وجود همه سختگیری‌ها پیشرفت‌های دفاعی و اقتدار نظامی داریم و جز امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم و بیش از ۹۵ درصد ادوات نظامی خود را در داخل تولید می‌کنیم و قبل از انقلاب اگر وسیله‌ای خراب می‌شد باید مستشار از خارج می‌آ‌مد اما امروز جزو قدرت های نظامی برتر دنیا هستیم.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه همه ما مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدا هستیم افزود: باید از فتح و آزاد سازی خرمشهر این شهر قهرمان درس استقامت، پایداری و پایمردی بگیریم و کشور را تا قلعه ها رفیع بالا ببریم و از پای ننشینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه