اخبار داغ

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)/هشت کشور خارجی در این مسابقات شرکت خواهند کرد

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)/هشت کشور خارجی در این مسابقات شرکت خواهند کرد
دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی طی روزهای هشتم و نهم خردادماه با حضور ۸کشور خارجی و ۷تیم داخلی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی،در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم‌هایی از ایران، هشت کشور خارجی نیز شرکت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ایران، ارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) هستند.  
,
 
,
ورزشکاران کشورهای خارجی در قالب تیم ملی و دوومیدانی‌کاران ایران در قالب تیم منتخب و تیم‌های باشگاهی در این رویداد بین‌المللی دو و میدانی حضور خواهند یافت .
,
 
,
بر همین اساس تیم‌های باشگاهی سی‌تله‌کام، بازرگانی عماد، فولاد هرمزگان، گل‌گهر سیرجان، عقاب نیروی هوایی و دو تیم منتخب از فدراسیون دو و میدانی تیم‌های هستند که از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.  
,
 
,
لازم به ذکر است دهلال الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگو ماران دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و چهار رییس فدراسیون کشورهای آسیایی هم برای بازدید از کشورمان و مسابقات جام امام رضا(ع)به ایران سفر خواهند کرد تا از نزدیک ناظر عملکرد دو و میدانی کاران شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی باشند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه