اخبار داغ

فعالان فضای مجازی نصف جهان از حماسه سازی رزمندگان اصفهانی در آزادسازی خرمشهر و خرمشهرهای پیش رو نوشتند

فعالان فضای مجازی نصف جهان از حماسه سازی رزمندگان اصفهانی در آزادسازی خرمشهر و خرمشهرهای پیش رو نوشتند
کاربران شبکه ها اجتماعی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر هشتگ‌های #ما_تو_شهریم و #مکتب_امید را با تاکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحات مجازی خود داغ کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سپاس بی حد خداوند قادر متعال را پس از آنکه دلیر مردان رزمنده و فداکار اسلام را در کارزار بیت المقدس مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و نصرت بزرگ خود را نصیب ما فرمود و ندای الله اکبر را در خرمشهر عزیز طنین انداز کرد و پشت ابرقدرت های جهان را به لرزه درآورد تا لشکریانشان فوج فوج تسلیم سپاه اسلام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر یادآور یک حماسه بزرگ ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه های دفاع نبود، نه شیرینی پیروزی در آن حماسه شگرف و غرور آفرین تحقق پیدا می کرد و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی حاصل می شد. امروز اگر در هر شهر و روستا به گلزار شهیدان گذر کرده و تاریخ نقش بسته بر مزار شهیدان را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه شهیدان سوم خرداد ۱۳۶۰ نمونه ای کوچک از ملت مقاوم ایران اسلامی است که همچون سپهری پر ستاره می درخشند.

,

شادی‌های به یاد ماندنی خودجوش و سراسری پس از آزادسازی خرمشهر برگ دیگری از این حماسه ملی بود و نشان داد که مردم مقاوم سراسر ایران اسلامی اعم از آن که خرمشهر را به چشم دیده یا هرگز ندیده، چگونه از شنیدن خبر این پیروزی به وجد آمده و ساعتها به دست افشانی و پایکوبی پرداختند و هزیمت دشمن اشغالگر را از خاک میهن جشن گرفتند.

,

کاربران شبکه ها اجتماعی و فعالان توئیتر به همین مناسبت، با یادآوری اقدامات موثر رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) و تیپ 8 نجف اشرف اصفهان به فرماندهی شهیدان حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی در آزادسازی خرمشهر هشتگ‌های #ما_تو_شهریم و #مکتب_امید را با تاکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحات مجازی خود داغ کردند.

, #ما_تو_شهریم و #مکتب_امید,

کاربر ارغوان در توییتر؛ با اشاره به مخابره خبر آزادسازی خرمشهر توسط شهید کاظمی در سال 61، از مبارزه با مفسدان اقتصادی و کوتاه شدن دست آنها از بیت المال مسلمین و سفره مردم، با امید به آینده ای روشن خبر داد.

, کاربر ارغوان در توییتر؛,

 

,

, ,

کاربر یا مهدی ادرکنی توییتر با یادآوری بخش هایی از مکالمه شهید حاج احمد کاظمی اولین فرمانده ای که وارد شهر خرمشهر شده و ورود رزمندگان به شهر خرمشهر را برای نخستین بار از طریق بیسیم به سردار غلامعلی رشید خبر داده و گفته بود؛ «آقا ما در شهریم»، از امید به آینده ای روشن و حتمی آزادی بیت المقدس از چنگال صهیونیست ها و اهتزاز پرچم اسلام بر فراز گنبد مسجدالقصی خبر داد.

, کاربر یا مهدی ادرکنی,

, ,

 

,

کاربر راحیل؛ نیز با اشاره به جمله شهید حاج احمد کاظمی که با مشاهده ستون های بی انتهای اسرای عراقی از پشت بیسیم به سردار رشید گفته بود؛ «رشید رشید احمد آقا ما تو شهریم، به او بگو ما داخل شهریم و پنج شش هزار نفر هم آمدند و پناهنده شدند. ما داریم آن‌ها را تخلیه می‌کنیم، ما در شهریم و همه نیروهایمان هم در خود شهر هستند»، بر ایستادگی بر پای آرمان های انقلاب برای فتح قدس و خرمشهرهای پیش رو تاکید کرد.

, کاربر راحیل؛,

, ,

 

,

کاربر گل طاها 1354؛ نیز با هشتگ ما_تو_شهریم و مکتب_امید؛ حضور در شهر را به ایستادگی پای مبارزه بی امان با رژیم صهیونیستی تا لحظه اخراج آنها از سرزمین بیت المقدس و لحظه زیبای اقامه نماز جماعت به امامت حضرت ولی عصر(عج) در مسجدالاقصی تعبیر کرد.

, کاربر گل طاها 1354؛,

, ,

 

,

کاربر منتظران ظهور؛ هم به مقاومت و حضور در پای کار نظام اسلامی و صحنه مبارزه با دشمنان و عقب راندن آنها، تاکید کرد و نوشت: احمد جان خیالت راحت رمقی برای دشمن نمانده. آماده باش برای اقامه نماز جماعت در قدس!

, کاربر منتظران ظهور؛ ,

, ,

کاربر بانو؛ در توییتر با تاکید بر استقامت و ادامه راه شهیدان تا فتح قدس نوشت: حاجی بیت المقدس فتح شد همه کفتارها تسلیم شدند حاجی جان فلسطین آزاد شد.

, کاربر بانو؛,

, ,

 

,

کاربر احمدی؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره رشادت های فرمانده فاتح خرمشهر اینگونه نوشت: اولین قاصد خبر فتح خرمشهر حاج احمد کاظمی بود. خرمشهر تا ابد آزادی خود را مرهون رشادت حاج احمد کاظمی است. تیپ 8 نجف اشرف به فرماندهی حاج احمد کاظمی از یگان های مهم عملیات بیت المقدس محسوب می شد. این تیپ به عنوان تلاش اصلی وارد عملیات شد و پس از نبردهای سنگینی که در مراحل اول و دوم انجام داده بود سرانجام موفق شد در مرحله چهارم عملیات با عبور از از خطوط پدافندی خودی و انهدام مواضع دشمن از جاده اهواز_ خرمشهر وارد شود و با نفوذ و گسترش نیروها خرمشهر را از سمت ورودی به تصرف درآورد.

, کاربر احمدی؛,

, ,

 

,

کاربر افسران جنگ نرم؛ با انتشار فایل صوتی مکالمه حاج احمد کاظمی و سردار رشید در اینستاگرام با اشاره به جمله معروف این فرمانده سرافراز نوشت: حاج حسین خرازی پشت خاکریزی که منتهی به خرمشهر می شود همراه تیپ امام حسین(ع) مستقر شده و منتظر هماهنگی و رسیدن بقیه نیروها است.

, کاربر افسران جنگ نرم؛ ,

اما حاج احمد کاظمی با تیپ نجف به خط شهر زده و وارد خرمشهر می شود و وقتی سردار غلامعلی رشید با بیسیم تماس میگیرد حاج احمد اعلام می کند که وارد شهر شده و شش هزار نفر اسیر گرفته.

,

باور این موضوع برای سردار رشید سخت است اما به هرحال اتفاق افتاده است اینجا حاج احمد کاظمی با لهجه شیرین نجف آبادی می گوید: «خداوند خرمشهر را آزاد کرد».

,

 

,

, ,

کاربر سارا 12349958؛ با انتشار تصویری از رشادت رزمندگان جبهه اسلام برای آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس نوشت: ما داخل شهریم…، با شعار یا حسین و الله اکبر، عراقی ها تسلیم شدند… ،   خداوند خرمشهر را آزاد کرد…

, کاربر سارا 12349958؛,

, ,

 

,

کاربر احمدی نیا4؛ با انتشار تصویری از اسارت یک ستون بی انتهای اسرای عراقی توسط رزمنده بسیجی نوجوان، با اشاره به خبر آزادی خرمشهر و اسارت بیش از شش هزار نفر عراقی نوشت: خرداد، خرمشهر، ایران، آزاد واژه هایی است که انس و الفت دیرینه ای با هم دارند. اینجا  هنوز جنگ به پایان نمی رسد.

, کاربر احمدی نیا4؛,

 

,

, ,

کاربر راحیل بانو2؛ کلیپ مکالمه شهید کاظمی با سرلشکر رشید را منتشر و فتح خرمشهر را اینگونه روایت کرد: سرداران کاظمی و خرازی فرماندهان لشکر 8 نجف اشرف و 14 امام حسین(ع) نیروهای عراقی را در خرمشهر محاصره و شهر را آزاد کردند این دو لشگر اصفهانی هر کدام با پنج گردان یعنی سه هزار نفر در مقابل 20 هزار نفر دشمن بودند.

, کاربر راحیل بانو2؛ ,

در عملیات بیت المقدس و ازادی خرمشهر شهید احمد کاظمی توانست با کمک شهید حسین خرازی آخرین مرحله عملیات آزادسازی خرمشهر را انجام دهد آنها نیروهای عراقی را در خرمشهر محاصره و شهر را آزاد کردند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه