اخبار داغ

سجادی: با هزار پروژه نیمه تمام ورزشی مواجه هستیم/ تلاش می‌کنیم استادیوم‌های ورزشی بزرگ به پارک ورزش تبدیل شوند

سجادی: با هزار پروژه نیمه تمام ورزشی مواجه هستیم/ تلاش می‌کنیم استادیوم‌های ورزشی بزرگ به پارک ورزش تبدیل شوند
وزیر ورزش و جوانان گفت: حفاظت از مجموعه‌های ورزشی تختی، آزادی و شیرودی به‌عنوان بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در خصوص برنامه‌هایش در سفر به استان تهران به‌عنوان نماینده ویژه دولت گفت: سفر به شمیرانات، پردیس، شرق و شهر تهران از محل‌های ماموریت امروز بنده است که بخشی از این سفر به بازدید و بررسی وضعیت فعلی اماکن، پروژه‌ها و استادیوم‌های ورزشی اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ضمن اشاره به گزارش مدیرکل استان تهران در خصوص مورد قابل استفاده بودن زمین چمن مجموعه فقط به مدت 3 ماه در سال بیان کرد: با توجه به اینکه مطابق استانداردهای سازمان لیگ و Afc زمین چمن برای میزبانی می‌بایست در تمامی سال مورد استفاده قرار بگیرد، از 2 ماه پیش تصمیم به بازسازی کلی زمین چمن گرفته شده است. در حال حاضر در مراحل میانی هستیم و حدود 3 ماه دیگه فرصت لازم است که چمن به مراحل اولیه بازگردد. همچنین پیست دوومیدانی یکی دیگر از سرمایه‌های مجموعه است که نیازمند بازسازی کلی است و باید از نو ساخته شود. این موضوع درخصوص استادیوم‌های شیرودی و آزادی که بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و حتی کشور در این ورزشگاه رقم خورده، صدق می‌کند و نیازمند بازسازی و احیا است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی یکی از پایگاه‌های پرورش قهرمانی و دارایی‌های ملی است، گفت: بر این اساس مدیرکل ورزش و جوانان استان، برای حفظ مجموعه طرح جامعی نوشته است که طرح طبق اولویت بندی در حال اجرا است.
,
 
,
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های شهردار منطقه 14 گفت: طبق قول شهردار منطقه در صورت تنوع رشته‌های ورزشی مجموعه و مخاطب زیاد، فضای سبز متفاوتی را نسبت به گذشته جهت رضایت و اشتیاق مردم از حضور و استفاده از فضای ورزشی ایجاد کنند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ اماکن ورزشی قدیم در کنار ساخت و ساز اماکن ورزشی جدید گفت: در حال حاضر در وزارت ورزش و جوانان با 6 هزار پروژه نیمه تمام مواجه هستیم که اتمام آنها با وجود محدودیت منابع به دلیل نیاز فوری کشور و آحاد مردم به افزایش سرانه ورزشی در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
سجادی اظهار داشت: تمام تلاش‌مان این است که استادیوم‌های ورزشی بزرگی چون آزادی و تختی با رعایت تدابیر ایمنی به پارک ورزش تبدیل شوند و با گران نشدن ورزش، درب استادیوم‌ها به روی مردم باز شود و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه