اخبار داغ

شور زهرایی علوی‌تبار‌ها در میزبانی از لاله‌های بهشتی؛

تشییع باشکوه از مردان خدا، زیر باران رحمت‌ الهی

تشییع باشکوه از مردان خدا، زیر باران رحمت‌ الهی
پیکر مطهر ۶ شهید گمنام از عملیات بدر و خیبر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور در شهرهای ساری، جویبار، سوادکوه و بابل تشییع و خاکسپاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر‌های پاک و مطهر ۳ شهید گمنام امروز با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور و قدرشناس در ساری تشییع شد.

مردم مومن و انقلابی در حالی به استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام آمدند که بارش باران بهاری که از آغازین لحظات بامداد امروز سراسر استان را فرا گرفت همچنان این نغمه‌سرایی باران ادامه دارد، و فضای معطر شهر‌های استان عطرآگین از حضور هشت شهید گمنام دفاع مقدس است.



شور و حال مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا وصف‌ناشدنی است و لحظه‌ها لحظه‌های پیوند و دلبستگی و دلدادگی با شهدای گمنام و مسافران عاشورایی سال‌های دفاع مقدس است.

مراسم تشییع شهدای گمنام از ساعت ۱۰ صبح از امامزاده یحیی (ع) ساری آغاز شد و تا میدان امام حسین (ع) ادامه یافت. پس از تشییع باشکوه مردم، پیکر مطهر شهید گمنام ۲۲ ساله از عملیات خیبر (مجنون) به اداره کل ورزش و جوانان منتقل و در محوطه این اداره‌کل خاکسپاری شد.



همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۳ ساله از عملیات خیبر (مجنون) به استانداری مازندران منتقل شد و در این مکان تدفین شد.

پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات بدر (شرق دجله) به دانشگاه پیام نور ساری منتقل و در این مکان آرام گرفت.



مردم شهرستان بابل نیز امروز میزبان یک شهید گمنام ۳۳ ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه، بودند که در تکیه پیرعلم خاک‌سپاری شد. 

همچنین یک  شهید گمنام امروز میهمان جویبار است و با بدرقه مردم این شهر در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) و پایگاه فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در بخش مرکزی جویبار روستای شورکا تدفین شد.



شهرستان سوادکوه نیز امروز معطر به عطر یک شهید گمنام بود و مردم ولایتمدار این شهرستان با حضوری پر شور پیکر شهید گمنام را تا آسمان بدرقه کردند. پیکر مطهر این شهید در شهر آلاشت تشییع و تدفین شد.

روز جمعه ششم اردیبهشت و همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) نیز پیکر دو  شهید گمنام همراه با برگزاری نماز جمعه در چالوس تشییع و در بام چالوس منطقه اشکاردشت خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه