اخبار داغ

آغاز راهکارها برای فرار از دستور عزل ارکان فدراسیون؛

اعمال فشار گسترده از سوی فدراسیون فوتبال علیه اعضای مجمع عمومی/ علت دعوت از فرد بدون سِمت در فوتبال به مجمع چیست؟!

اعمال فشار گسترده از سوی فدراسیون فوتبال علیه اعضای مجمع عمومی/ علت دعوت از فرد بدون سِمت در فوتبال به مجمع چیست؟!
در حالی که چند روزی بیش‌تر تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باقی نمانده، فشارها از داخل این فدراسیون برای دعوت از اعضای بی‌ربط با فوتبال به مجمع افزایش یافته.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که جلسه روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به علت غیبت ۲ تن از اعضا به رسمیت نرسید و امروز هم به دلیل مغایرت با نص صریح اساس‌نامه هیچ جلسه‌ای برگزار نشد، اخباری جدید از فدراسیون فوتبال در آستانه مجمع مهم ۱۰ خردادماه به گوش رسیده.

,

شنیده‌ها از این قرار است که علت تعجیل اعضای هیأت رئیسه در برگزاری نشست‌شان، خروج دستور بررسی عزل حداقل ۴ عضو از ارکان هیأت رئیسه از دستورجلسه مجمع عمومی بوده و البته که به جهت مغایرت مجدد با دستورالعمل‌های اساس‌نامه، تصمیمات احتمالی از قصد جدی برای به تعویق افتادن مجمع حکایت دارند.

,

این مسائل اما همه ماجرا نیست و از امروز فشارهایی عجیب به سمت اعضای مجمع عمومی فدراسیون به عنوان عالی‌ترین رکن قانون‌گذار در فوتبال ایران آغاز شده تا یک فرد جدید را طی نامه‌ای حتماً به جلسه مجمع دعوت کنند. این فرد که برای حضورش در مجمع ۱۰ خرداد تلاش‌های زیادی از داخل فدراسیون شده، پشت‌پرده اکثر پرونده‌سازی‌های چند ماه اخیر فدراسیون بوده.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر اجرایی مجمع، قطعاً نباید چنین اعمال فشاری را بپذیرد؛ کما این که پس از برگزاری جلسه مجمع، به احتمال زیاد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مسائل پیرامون این فرد که از قضا کارمند وزارت نفت هم هست و حضورش در فوتبال هیچ محلی از اعراب هم ندارد، خواهد پرداخت.

,

جالب این که تلاش شده تا این فرد به عنوان مدعو مجوز حضور در مجمع را پیدا کند تا بتواند از بررسی عزل چند تن از اعضای هیأت رئیسه جلوگیری کند. مشخص نیست این فرد چه نفوذی در ساختار فوتبال ایران دارد که بدون هرگونه پست قانونی، تصور شده که توانایی جلوگیری از بررسی تخلفات و ناتوانی اعضای هیأت رئیسه را داراست.

,

شنیده می‌شود که از مهدی تاج، حیدر بهاروند و علی کفاشیان هم برای حضور در مجمع ۱۰ خرداد در هتل المپیک تهران دعوت به عمل آمده که شاید بتوان دعوت از تاج را به علت دارا بودن کرسی در AFC به نوعی توجیه کرد اما مشخص نیست علت حضور نایب‌رئیس غیرقانونی فدراسیون فوتبال و رئیس بی‌قیدوشرط سازمان لیگ در این مجمع چیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه