اخبار داغ

ادامه مبارزه با فساد در آذربایجان‌غربی

کیفرخواست متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه صادر شد

کیفرخواست متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه صادر شد
در ادامه مسیر مبارزه با فساد اداری در استان، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور کیفرخواست ۳ نفر از متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مبارزه با فساد در آذربایجان‌غربی از مدت‌ها پیش با عزم جدی سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه قضایی  استان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه، مدیران کل و روسای سازمان‌های استانی و شهرستانی و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله مواردی بودند که در طی چند ماه اخیر دستگیر شدند و به گفته مسئولان قضایی این اقدامات به منظور مبارزه با فساد ادامه دار خواهد بود.

,

بی‌تردید هر مسئولی که با تضییع بیت‌المال و تخلف موجب ایجاد نگاه منفی در بین مردم و جامعه شود، خیانت آشکار به مردم و کشور کرده و یقینا باید پاسخگو باشد.

,

در این خصوص نیز رییس کل داد گستری آذربایجان‌غربی، از صدور کیفرخواست متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داده است.

,

ناصر عتباتی، امروز با اشاره به اتهام متهمان پرونده باشگاه شهرداری، گفت: در این پرونده متهمان به اتهام مشارکت در اختلاس و تضییع اموال عمومی تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه، قرار جلب به دادرسی و متعاقب آن کیفرخواست ۳ نفر از متهمان اصلی این پرونده صادر و پرونده جهت ادامه رسیدگی و صدور حکم به محاکم ارومیه ارسال شد.

,

وی افزود: در اجرای ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، کیفرخواست صادره به مراجع مربوطه از جمله شهرداری، فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ و ارسال شد و متهمان بر اساس ضوابط قانونی از سمت خود معلق شدند.

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه اموال عمومی و بیت المال امانتی در نزد مسئولین است، اظهار داشت: اجازه تضییع حقوق بیت المال را به هیچ فردی نخواهیم داد و در این خصوص هیچ گونه سهل انگاری و مماشاتی پذیرفته نیست.

,

وی تاکید کرد: مسئولین و مدیران ادارات باید بیش از هر فردی نسبت به بیت المال امانتدار باشند و در حفظ و صیانت از آن کمترین سهل انگاری را نکنند.

,

هرچند رئیس دستگاه قضائی آذربایجان‌غربی نامی از متهمان و جزئیات کیفرخواست اعلام ارائه نکرده، اما از گفته‌های او پیداست که همچنان مسیر مبارزه با فساد در این استان ادامه دارد و در آینده باید منتظر اخبار دیگری هم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه