اخبار داغ

در جلسه هم اندیشی بسیج رسانه آذربایجان شرقی مطرح شد:

تلاش برای دیده شدن توانمندی بانوان رسانه/ خانواده و تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد

تلاش برای دیده شدن توانمندی بانوان رسانه/ خانواده و تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد
جلسه هم اندیشی جمعی از بانوان رسانه با مسئول بسیج رسانه استان با تشریح مشکلات و ظرفیت‌ها برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جواد بیرام زاده در جلسه هم اندیشی با بانوان رسانه اظهار داشت: جمعی برای اصحاب رسانه بانوان نیاز است تا بانوانی که خوشبختانه در بسیج رسانه هم پای کار هستند، بیشتر تعامل و تاثیرگذاری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد هم در جلسات و هم در انتشار اخبار باید به امور خانواده و تربیت کودکان هم پرداخت شود زیرا در خصوص مسائل خانواده و تربیت کودکان مشکلات زیادی وجود دارد که کمتر به آن پرداخت می‌شود.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به تمهیدات بسیج رسانه برای بانوان رسانه اظهار داشت: با چند باشگاه‌‌ تیراندازی و استخر هماهنگ کرده‌ایم تا با کمترین هزینه بانوان رسانه از این امکانات استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: همچنین اهالی رسانه می‌توانند با هماهنگی با بسیج رسانه بیمه تکمیلی شوند که با پرداخت چهارصد هزار تومان سالانه تا سقف چهار میلیون تومان از این بیمه استفاده کنند.

,

بیرام زاده در خصوص تلاش برای فعال کردن بیش از پیش بسیج بانوان رسانه و انعکاس این فعالیت‌ها گفت: در تلاشیم برای امور خواهران رسانه استان دفتری ایجاد کنیم تا فعالیت‌ها منظم انجام شود.

,

در ادامه محمد عزیزی راد هم با اشاره به توانمندی و ظرفیت بانوان رسانه عنوان کرد: در راستای افزایش توان کار رسانه‌ای بسیج رسانه، بانوان رسانه هم باید صاحب جایی شوند تا جلسات و هماهنگی‌ها را انجام دهند.

,

در این جلسه جمعی از بانوان رسانه به شرح مشکلات، چالش‌ها و ظرفیت‌های بانوان برای انعکاس اخبار و مشکلات پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه