اخبار داغ

با اعلام در حساب توئیتر؛

لغو رسمی دیدار تدارکاتی ایران و کانادا از سمت طرف کانادایی/ تیم ملی و فرصت‌هایی که ساده از دست رفت!

لغو رسمی دیدار تدارکاتی ایران و کانادا از سمت طرف کانادایی/ تیم ملی و فرصت‌هایی که ساده از دست رفت!
اولین دیدار تدارکاتی شاگردان دراگان اسکوچیچ در راه آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگاری دانا؛ در حالی که فدراسیون‌های فوتبال ایران و کانادا از برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی این کشورها در روز ۱۶ خرداد خبر داده بودند، فدراسیون کانادایی رسماً اعلام کرد که این مسابقه لغو شده.

,

حساب رسمی فدراسیون فوتبال کانادا دقایقی پیش در توئیتر نوشت: "فدراسیون کانادا دیدار با تیم ملی ایران را که قرار بود روز ۵ ژوئن برگزار شود و بخشی از برنامه تدارکاتی تیم ملی کانادا برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شد، لغو کرده. جزئیات بیشتر برای خریداران بلیت‌های این مسابقه ارائه می‌شود."

,

, ,

این اتفاق در شرایطی رخ داده که طی روزهای گذشته، فشارها از سوی مقامات سیاسی کشور کانادا اعم از دولت و پارلمان این کشور برای لغو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته بود و البته طی روزهای اخیر این خبر هم به فدراسیون ایران رسیده بود که احتمال لغو بازی وجود خواهد داشت.

,

در حالی که سرپرست تیم ملی و برخی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران مدعی بودند برای این بازی غرامت تعیین شده و طرفی که بازی را لغو کند، باید غرامت بپردازد؛ مشخص نیست تکلیف این مسئله چه خواهد بود و تصمیم عجیب فدراسیونی‌ها برای بازی با کانادا حالا چگونه جبران خواهد شد.

,

تیم ملی فوتبال ایران در حالی یک هفته با پنجره نخست فیفادی فاصله دارد که لیست اردویی‌اش هم اعلام شده اما خبری از هیچ بازی تدارکاتی‌ای نیست و با تعلل اعضای هیأت رئیسه، فرصت مهمی برای فوتبال ایران از بین رفت. به هر جهت فعلاً باید منتظر تصمیم جدیدی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که این روزها جلسات‌شان به رسمیت هم نمی‌رسد، نشست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه