اخبار داغ

غلام نژاد شفاف سازی کند/چرا باب پاسخگویی علوم پزشکی یاسوج بر روی رسانه ها گشوده نمی شود؟

غلام نژاد شفاف سازی کند/چرا باب پاسخگویی علوم پزشکی یاسوج بر روی رسانه ها گشوده نمی شود؟
در شرایطی که شهروندان مطالبات گوناگون خود را از طریق رسانه ها پیگیری می کنند اما همچنان غلام نژاد پاسخگوی مطالبات مردم از طریق رسانه ها نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس امروزه از  رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی  و توسعه یاد می شود تا مسئولان خدمات، فعالیت های خود را از طریق رسانه به جامعه منعکس کنند و از یک سو سبب امید آفرینی در بدنه جامعه شوند و از سویی دیگر عملکرد آنها مورد قضاوت مردم قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند تا مطالبات آنها به شیوه قانونی به سمع و نظر مسئولان برسد و این مطالبات توسط آنها مورد پیگیری قرار گیرد.

,

در جامعه ای که اطلاع رسانی و نقش های سازنده رسانه ها مورد توجه قرار گیرد بدون شک رشد وتوسعه و ارتباط بین مردم و مسئولان به صورتی اثرگذار تر مشاهده خواهد شد و شاهد تعاملی سازنده بین بخش های مختلف جامعه از کانال رسانه خواهیم بود.

,

در کنار ویژگی های و مزیت های رسانه ها که در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه  است، اما جایگاه آن در بین برخی مسئولان استان به گونه ای شایسته مورد توجه قرار نگرفته است و همین موضوع سبب شده است تا شهروندان نتوانند مطالبات خود را از مسئولان پیگیری کنند و چه بسا این مطالبات بر زمین بماند.

,

در همین رابطه شهروندان در نقاط مختلف استان مطالبات گوناگونی را به این رسانه ارسال کردند تا بلکه بتوانند از طریق رسانه این مطالبات پیگیری و امیدوار به حل آنها شوند، اما پاسخگویی توسط سکاندار علوم پزشکی مشاهده نشد تا همچنان این سوال مطرح شود چرا باب پاسخگویی علوم پزشکی یاسوج بر روی رسانه ها گشوده نمی شود؟

,

وقتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخگویی این رسانه نبود، سعی شد مطالبات از طریق دیگر بخش ها یعنی مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستانی پیگیری شود اما با کمال تعجب بیان شد که از سوی ریاست دانشگاه به ما اعلام شده است مصاحبه انجام ندهید.

,

در پایان نیاز است سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رویه عدم پاسخگویی خود به رسانه ها را اصلاح کند تا از یک سو مطالبات مردم از طریق رسانه پیگیری شود و از سوی دیگر حل  مشکلات حوزه بهداشت و درمان  از طریق تلاش های وی و اطلاع رسانی از طریق رسانه پیگری و انعکاس پیدا کند.

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه