اخبار داغ

عصر امروز رخ داد؛

گودبرداری غیراصولی در بابل حادثه آفرید/دستور دادستانی برای تخلیه ساختمان‌های مجاور

گودبرداری غیراصولی در بابل حادثه آفرید/دستور دادستانی برای تخلیه ساختمان‌های مجاور
پی یک ساختمان سه طبقه در اثر گودبرداری غیر اصولی در بابل ریزش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر امروز حادثه ریزش پی ساختمان سه طبقه واقع در بلوار جانبازان بابل گزارش شد.

بلافاصله پس از اعلام این حادثه حجت‌الاسلام ملاکریمی، دادستان شهرستان بابل، شاهین کلانتری، شهردار، معاونین و مدیران مربوطه شهرداری جهت برقراری هماهنگی‌های لازم به منظور تامین ایمنی و استحکام این سازه ناپایدار در محل حادثه حاضر شدند.

باحضور شهردار در محل حادثه دستورات عملیاتی مقتضی جهت مقاوم سازی و استحکام بنا و همچنین اسکان اهالی و مجاورین ساختمان صادر شد.

همچنین با حضور تیم‌های عملیاتی در محل حادثه اقداماتی نظیر تخلیه ساکنین ساختمان مذکور و ساختمان‌های اطراف، قطع جریان گاز و برق ساختمان و اقدامات ایمنی پیشگیرانه مقتضی صورت پذیرفت.

گفتنی است آتش‌نشانان جهت پوشش ایمنی لازم در محل حادثه حضور خواهند داشت و اخطار‌ها و هشدار‌های ایمنی لازم را به ساکنین و مجاورین ارائه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

حجت‌ الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل با بیان اینکه به کلانتری مربوطه ابلاغ صورت گرفت افزود: در رابطه با این اتفاق تشکیل پرونده شد و دستورات لازم برای احضار فردی که این اقدام غیرفنی و انجام داده و آن مهندس کارشناسی که برای این ساختمان استحکام بنا صادر کرده و کارشناس مربوط به شهرداری نیز احضار صورت گرفت.

وی ادامه داد: به ساکنینی که در این ساختمان مجاور بودن برای پیشگیری از حوادث احتمالی که هر لحظه شاید احتمال فروریزی باشد پیشگیری از هرگونه حوادث ای دستور داده شده که تخلیه شوند و نیروی انتظامی هم ابلاغ شده که در آن منطقه حضور پیدا کند که کسی وارد ساختمان نشود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه