اخبار داغ

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان؛

آخرین آمار حادثه آبادان به ۲۲ فوتی و ۳۷ مصدوم رسید

آخرین آمار حادثه آبادان به ۲۲ فوتی و ۳۷ مصدوم رسید
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون پیکر ۲۲ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده بودند توسط تیم های جستجو بیرون و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احسان عباسپور جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهر‌های مختلف بر عهده دارند.

,

وی اظهار داشت: تاکنون پیکر ۲۲ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند توسط تیم‌های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

,

فرماندار ویژه آبادان تعداد مصدومان این حادثه را ۳۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

,

وی بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیرو‌های امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

,

بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد.

,

تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال امداد و آواربرداری هستند و این اقدام با حساسیت ویژه دنبال می‌شود، اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات جست و جو با احتیاط انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه