اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

اصلاح‌طلب‌ها علیه عملیات حساس نجات در متروپل/ تجمعات ساختارشکن بیخ گوش جریان امداد

اصلاح‌طلب‌ها علیه عملیات حساس نجات در متروپل/ تجمعات ساختارشکن بیخ گوش جریان امداد
هیچ کجای دنیا در یک شرایط خاص مرسوم نیست و البته این اجازه داده نمی‌شود که برخی افراد در شرایط بروز یک حادثه، با ایجاد تنش و انتشار شایعه و دروغ زمینه آسیب‌های جانی و روحی به حادثه دیدگان را تشدید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیچ کجای دنیا در یک شرایط خاص مرسوم نیست و البته اجازه این داده نمی‌شود که برخی افراد در شرایط بروز یک حادثه، با ایجاد تنش و انتشار شایعه و دروغ زمینه آسیب‌های جانی و روحی به حادثه دیدگان را تشدید کنند.

این در حالی است که از روز وقوع حادثه متروپل برخی از مهره‌های سیاسی جریان اصلاحات با القای بی‌اعتمادی میان مردم و امدادرسان‌ها، انتشار دروغ‌هایی مانند دادن عنوان جشن به مراسم معنوی امام زمان  (در حالی خودشان روز پس از حادثه در جشن تولد ملکه انگلیس بودند) و... نه تنها نقشی در کمک‌رسانی و تسهیل حادثه ندارند بلکه عامدانه زمینه آسیب‌های جانی و روحی به مردم را تشدید می‌کنند.

از سوی دیگر درست درحالی‌که یک تیم فنی و مهندسی حرفه‌ای، داوطلبانه روی سقف در حال ریزش ساختمان‌های اطراف متروپل آبادان با به خطر انداختن جان خود در حال انجام عملیات نفس‌گیر و خطرناکی است، حدود ۵۰۰ نفر با تجمع‌های بی‌دلیل به همراه شعارهای سیاسی ساختارشکن، عملاً باعث اختلال در تمرکز امدادگرها و به خطر انداختن جان صدها انسان دیگر شده‌اند.


به گزارش راه دانا؛ حال این سوال پیش می‌آید که آیا مماشات با کسانی که عملاً زندگی و بهداشت روانی صدها انسان آسیب‌دیده و ده‌ها نیروی عملیاتی در میدان را با مخاطره مواجه می‌کنند منطقی است؟

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
, راه دانا,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه