اخبار داغ

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

استقبال حزب الله از تصویب جرم انگاری ارتباط با تل آویو در عراق

استقبال حزب الله از تصویب جرم انگاری ارتباط با تل آویو در عراق
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مایه افتخار و الگویی مناسب برای سایر کشورهای عربی قلمداد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق استقبال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده است: ما از تصمیم تاریخی و مهم پارلمان عراق مبنی بر جرم انگاری عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی قدردانی و به ان افتخار می‌کنیم. این اقدام گامی بزرگ و اساسی در مقابله با روند تحقیرآمیز عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر و موضعی محکم در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها در برابر تجاوزات و تروریسم صهیونیستی تلقی می‌شود.

,

حزب الله تأکید کرد: این موضع شرافتمندانه و شجاعانه به روشنی بیانگر حقیقت وابستگی مردم عزیز، مرجعیت دینی و نیروهای سیاسی عراق و مؤید موضع ثابت و همیشگی عراق در کنار آرمان فلسطین است که نه اشغالگری آمریکا و نه شرایط سخت اقتصادی و سیاسی که عراق در سال‌های اخیر تجربه کرده، بر آن تأثیر نگذاشته و مردم این کشور به وابستگی واقعی عربی خود و حمایت از مقاومت در برابر اشغالگری وفادار مانده است.

,

حزب‌الله در پایان بیانیه خود از احزاب سیاسی و عموم ملت‌های عربی خواست از محتوا و زمان‌بندی این اقدام عراق برای فعالیت در عرصه‌های مختلف، جرم انگاری عادی‌سازی روابط با دشمن و صدور قوانین و قواعد لازم برای مقابله با عادی‌سازی در همه سطوح، حداکثر استفاده را برده و از آن الگوبرداری کنند.

,

گفتنی است، نمایندگان پارلمان عراق روز گذشته با برگزاری جلسه‌ای، قانون منع روابط با رژیم صهیونیستی را با اکثریت آرا به تصویب رساند. پس از تصویب قانون مذکور، نمایندگان عراقی اقدام به سر دادن شعارها ضد صهیونیستی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه