اخبار داغ

همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) برگزار شد؛

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اردبیل+تصاویر

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اردبیل+تصاویر
معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه با بیان اینکه قهرمانی بخشی از زندگی یک ورزشکار است گفت: این منش پهلوانی است که یک ورزشکار را در اذهان زنده نگه می دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، یادواره شهدای ورزشکار استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی استان اردبیل در سالن ورزشی امام محمدباقر(ع) شهرک سینا  اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
علی پناهیان معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) در این یادواره به تبیین ویژگی های شهدا پرداخت و گفت: شایسته است ورزشکاران با الگو قرار دادن سبک زندگی شهدا، منش پهلوانی را در خود تقویت کنند چراکه مقام پهلوانی بالاتر قهرمانی است.
,
وی با بیان اینکه قهرمانی بخشی از زندگی یک ورزشکار است گفت: این منش پهلوانی است که یک ورزشکار را در اذهان زنده نگه می دارد.
,
پناهیان در ادامه سخنان خود به بازخوانی زندگی شهید محمدرضا شفیعی پرداخت و گفت: این نوجوان ۱۴ ساله  که۵ سال در جبهه های جنگ حضور فعال داشت و در ۱۹ سالگی به شهادت رسید، یکی از الگوهای ماندگار برای نسل توجوان و جوان ما است چراکه با بهره گیری از سیره عملی امام علی(ع) راه صد ساله  چند شبه پیمود و با شهادت خود سردمدارران رژیم بعث را هم به زانو درآورد.
,
وی گفت: شهید شفیعی با بدنی مجروح در عملیات کربلای۴ به اسارت دشمن درآمد و ولی عراقی‌ها توجهی نداشتند. چند روزی که در اردوگاه بود درد زیادی کشید و در آخر از عوارض جراحت در غربت و تنهایی به شهادت رسید. در مدت ۱۱ روز از زمان اسارت تا شهادت بسیار شکنجه شد . صلیب سرخ که از شهادت محمدرضا آگاه می‌شود، مسئولان بعثی را موظف می‌کند برای او قبری در شهر کاظمین در نظر بگیرند. پس از ۱۶ سال پیکر این رزمنده قمی تفحص شده و به کشور بازمی‌گردد. پیکر شهید شفیعی صحیح و سالم از خاک بیرون آمده بود. محمدرضا در ۱۴دی ماه ۱۳۶۵ شهید شد و پیکرش در ۴ مرداد ماه ۱۳۸۱ به کشور بازگشت.
,
معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود، پیکر پاک محمدرضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان‌های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمدرضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم.
,
وی به خاطرات مادر این شهید اشاره کرد و گفت:  نماز شب محمد رضا حتی قبل از زمانیکه به سن تکلیف نرسیده بود نیز ترک نمی شد و همواره یار مظلومان  بود.
,
پناهیان به خاطرات همرزمان این شهید نیز اشاره کرد و گفت:  شهید شفیعی در جبهه سنگری به نام صفا ساخته بود و شبها در انجا خلوت می کرد و  با زیارت عاشورا مانوس بود.
,

ایمان و معنویت، بزرگترین و مهمترین عامل پایداری و مقاومت ملت ایران

, ایمان و معنویت، بزرگترین و مهمترین عامل پایداری و مقاومت ملت ایران, ایمان و معنویت، بزرگترین و مهمترین عامل پایداری و مقاومت ملت ایران,
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف پیدا و پنهان دشمنان در مبارزه با ملت قهرمان پرور ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جنگ شناختی اصلی ترین میدان جنگی است که در ان قرار داریم.
,
وی با بیان اینکه دشمنان شبانه روز در فضای حقیقی و مجازی در تلاش هستند گفت: دشمن می خواهد چراغ نورانی دفاع مقدس را که موتور محرکه ملت ایران در برابر تهاجمات بی امان آنها است خاموش کند
,
پناهیان به نقشه های اتاق فکر استکبار در این خصوص اشاره کرد و گفت: کارشناسان زبده استکبار به این نتیجه رسیدند که ایمان و معنویت ملت ایران بزرگترین و مهمترین عامل پایداری و مقاومت ملت ایران است و تا زمانیکه ملت با ایمان هستند از روحیه مقاومت برخوردارند و شکست ناپذیرند.
,
وی به راه اندازی ۱۶۰ کانال فارسی زبان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام با بهرمندی از انواع تکنیک های روانی و بصری درصدد تغییر باورهای ملت ایران هستند و تنها راه مقابله با این نقشه شوم نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
,
این کارشناس مسائل سیاسی به راه اندازی گردان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی برای مقابله با ملت ایران اشاره کرد و گفت: در این گردان منحصر به فرد ۵۰۰ متخصص سایبری مسلط به زبان فارسی و فوق العاده حرفه ای فعالیت می کنند.
,
وی به تلاش های ساختار شکنانه منافقین اشاره کرد و گفت: امریکا با راه اندازی پایگاه در آلبانی و در اختیار گذاشتن امکانات به منافقین ۱۵۰۰متخصص جنگ روانی را که به فرهنگ ایران آشنا هستند به جنگ با ملت ایران اسلامی فرستاده تا شاید بتواند با تغییر باورهای ملت ما به اهداف  خود برسد.
,
پناهیان به حمایت های پسمانده های پهلوی از منافقین نیز اشاره کرد و گفت: در یک مورد اشرف پهلوی از پسمانده های رژیم گذشته سود یک حساب بانکی خود را به این امر اختصاص داده است.
,
وی به شهادت صیاد خدایی نیز اشاره کرد و گفت: ترورهای رزمندگان اسلام در کوی و برزن و مقابل خانه ها تنها به دلیل ناتوانی دشمنان در مقابله با ملت ایران و با هدف ایجاد رعب و وحشت است غافل از اینکه ملت شهید پرور ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون خود به دنبال شهادت است و شهادت در راه خدا را بهترین و وصف ناشدنی ترن ارزوی خود می داند.
,
اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه الهادی، مداحی و تجلیل از خانواده شهید دهقانی نیا و فاتحی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه