اخبار داغ

دو خبر از دوومیدانی؛

دوومیدانی بین المللی آذربایجان| ۲ طلا و ۲ نقره برای زنان ایران در روز نخست/ سفر رییس و دبیرکل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به ایران

دوومیدانی بین المللی آذربایجان| ۲ طلا و ۲ نقره برای زنان ایران در روز نخست/ سفر رییس و دبیرکل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به ایران
روز نخست مسابقات دوومیدانی بین المللی آذربایجان با کسب ۴ مدال برای دختران ایران همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی آذربایجان که به میزبانی شهر باکو در حال برگزاریست، تیم ملی بانوان ایران موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ شد.

در دو ۱۵۰۰ متر پریچهر شاهی موفق شد با ثبت حدنصاب ۴:۳۴.۹۴ دقیقه به خط پایان رسیده و مدال طلا را از آن خود کند.

کژان رستمی دونده اهل استان کردستان با ثبت حدنصاب ۵۷.۹۷ثانیه در دو ۴۰۰ متر زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و بر سکوی نخست این ماده ایستاد.

سارینا ساعدی رکورد‌دار رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ماده پرش سه‌گام بانوان کشورمان نیز موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۸متر پس از پرنده کشور میزبان مدال نقره گرفته و عنوان نایب قهرمانی ماده پرش سه‌گام این مسابقات را به دست آورد.

ساناز امیری پور دونده دوهای سرعت و عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان و رکورددار ماده ۱۰۰متر رده سنی نوجوانان با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۱ ثانیه موفق شد عنوان نایب قهرمانی رقابت ماده ۱۰۰متر این را به دست آورد.

بر اساس برنامه این رقابتها نمایندگان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت. ساناز امیری پور و کژان رستمی در ۲۰۰ متر، سارینا ساعدی در پرش طول و پریچهر شاهی در ۳۰۰۰ متر مسابقه خواهند داشت.


سفر رییس و دبیرکل کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا به ایران

دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگوماران دبیرکل این نهاد آسیایی برای تماشای مسابقات جام امام رضا(ع) و دیدار با مسئولین ورزش دوومیدانی کشورمان به ایران سفر خواهند کرد.
دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت پیشکسوت ارزنده ورزش کشور زنده یاد استاد علی باغبانباشی طی روزهای ۸و۹ خرداد ماه جاری با حضور ۸ تیم خارجی و۷تیم داخلی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

از همین رو دهلان الحمد قطری رییس کنفدراسیون دوومیدانی قاره کهن چندی پیش در نشست مجازی با هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی کشورمان ابراز علاقه کرده بود که بتواند در اولین فرصت جهت دیدار با مسئولین ورزش اول المپیک کشورمان و همچنین تماشای این دوره از مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) به کشورمان سفر کند، که این امر با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و انجام هماهنگی‌های لازم میسر شد و دهلان الحمد به همراه شوگوماران دبیرکل سنگاپوری کنفدراسیون آسیا به کشورمان سفر خواهند کرد.

دیدار با مسئولین ورزشی کشورمان، بازدید از امکانات و تجهیزات ورزش دوومیدانی در شهر مشهد مقدس، تماشای مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) و شرکت در نشست رسانه‌ای با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های سفر دوروزه دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا به ایران است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سفر رییس و دبیرکل کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا به ایران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه