اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مازندران

آغاز ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مازندران
علی باقری از آغاز ثبت نام در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی باقری در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: اعتقاد داریم تعاون با تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی همسو بوده و بعنوان راهکاری موفق در تمام دنیا بکار برده می شود.
وی افزود: در همین راستا هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر بصورت استانی و کشوری و با  هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی و همچنین معرفی الگوهای برتر تعاونی برگزار می شود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد : تعاونگران استان می توانند از امروز تا بیستم خرداد همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود شامل بخش های رتبه بندی (شاخص های کمی) و بخش جشنواره شامل فرم های شاخص های کیفی را ثبت یا بهنگام سازی کنند.
باقری به حوزه های مختلف اقتصادی شرکتهای تعاونی که تمایل به ثبت نام در این جشنواره دارن اشاره کرد و گفت : گرایش های این دوره از جشنواره؛ دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه تعاون ریشه در باورهای مذهبی ما دارد، بیان کرد: تشکیل تعاونی ها باید در راستای توسعه تولید داخلی، دانش بنیان شدن و اشتغال آفرینی باشد.
وی افزود: جشنواره تعاونی های برتر، هرساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه ، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد : جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونگران نمونه استانی و ملی در هفته تعاون (شهرویور ماه ) برگزار می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه