اخبار داغ

روایتی از حضور یک محکوم امنیتی در یاسوج و تلاش دوباره برای جنجال‌آفرینی در گچساران/ آذرمنصوری؛ فردی که به‌دنبال شروع روابط با اسرائیل است+تصاویر

روایتی از حضور یک محکوم امنیتی در یاسوج و تلاش دوباره برای جنجال‌آفرینی در گچساران/ آذرمنصوری؛ فردی که به‌دنبال شروع روابط با اسرائیل است+تصاویر
دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت که سابقه جنجال آفرینی در سفر به یاسوج داشت این بار نیز برای استان حاشیه ساز شد؛ فردی که خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس هشتم آذرماه سال 1394 دانشگاه آزاد یاسوج شاهد اقدامات ناشایستی از حامیان فعال فتنه در این دانشگاه و حمله به دانشجویان منتقد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, هشتم آذرماه سال 1394 دانشگاه آزاد یاسوج شاهد اقدامات ناشایستی از حامیان فعال فتنه در این دانشگاه و حمله به دانشجویان منتقد بود.,

آذرمنصوری؛ محکوم امنیتی فتنه 88

, آذرمنصوری؛ محکوم امنیتی فتنه 88, آذرمنصوری؛ محکوم امنیتی فتنه 88,

آذر منصوری عضو شورای مشاوران رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی است که در شهریور ۱۳۸۸ به اتهام‌ اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی دستگیر شد و در اسفند همان سال حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرد.
در مراسمی که با حضور آذر منصوری، محکوم فتنه در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد، عده ای از دانشجویان با سر دادن شعار های «مرگ بر فتنه گر»  و « فتنه گر حیا کن، دانشگاه را رها کن»، اعتراض خود به حضور این عنصر فتنه در دانشگاه را اعلام کردند.

,
,

ماجرای ضرب و شتم یک دختر دانشجو توسط طرفداران یک جریان خاص!

, ماجرای ضرب و شتم یک دختر دانشجو توسط طرفداران یک جریان خاص!,

در این بین یکی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد که برای اعلام اعتراض خود بالای سن رفته بود، مورد ضرب و شتم سه نفر از چماق به دستان اصلاح طلب قرار گرفته و ضمن سیلی زدن به او، وی را از پله ها به پایین پرتاب کردند.

,

این دانشجوی مضروب از حادثه ای که برایش رخ داد سخن گفت و بیان داشت: ظواهر قضایا نشان می دهد که برگزار کنندگان این مراسم، برنامه ای از پیش طراحی شده داشتند که در آن بسیج را مقصر و عامل حمله به آذر منصوری معرفی کنند، این در حالی است که هیچ کس، هیچ گونه تعرضی به این خانم انجام نداد و در حلقه ای از دوستانش به بیرون هدایت شد.

,

, ,

دانشجوی دختر مضروب با اشاره به ضاربان خود گفت: وقتی فریاد مرگز بر فتنه گر بیشتر شد و من بالای صحنه رفته بودم، چند نفر از برگزار کنندگان به اسامی ع.ی، ج.الف و ب. ز، مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و از جایگاه سخنرانی به پایین هل دادند به طوری که از نواحی سر، صورت و کمر دچار جراحت شدم.
این دانشجو افزود: برای شکایت و طی مراحل قانونی نسبت به این اتفاق، با مراجعه به کلانتری و پزشکی قانونی، در حال ارجاع پرونده شکایتم از این افراد به دادگاه هستم.
لازم به ذکر است، برگزار کنندگان برنامه پس از ضرب و شتم دانشجوی دختر در مصاحبه های متعدد با رسانه های اصلاح طلب، دست پیش گرفته و به دروغ از حمله به آذر منصوری با چاقو خبر داده بودند.
این در حالی است که آذر منصوری در مصاحبه با روزنامه شرق به طور ضمنی این خبر را تکذیب کرده و گفت: چاقویی در دست دانشجو ندیده ام.

,
,
,
,

روایت وارونه ماجرای کتک خوردن دختر دانشجو توسط آذرمنصوری

, روایت وارونه ماجرای کتک خوردن دختر دانشجو توسط آذرمنصوری, روایت وارونه ماجرای کتک خوردن دختر دانشجو توسط آذرمنصوری,

مطلب بالا روایتی از اتفاقاتی است که در آذرماه سال 94 در دانشگاه آزاد یاسوج و برای یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه رقم خورد؛ موضوعی که آذر منصوری آن را وارونه جلوه داده و گفت: در حمله ای که به من شد یکی از ضاربان یک خانم بود؛ به همین سادگی ماجرا را کاملا وارونه جلوه دادند و رسانه های اصلاح طلب استان نیز مانور ویژه ای روی این موضوع دادند که به آذرمنصوری حمله شده است و رسانه های ضدانقلاب مانند رادیو فردا نیز به این موج سواری اضافه شدند و آتش بیار معرکه شدند.

,

حال پس از گذشت چند سال بار دیگر دعوت از این فرد محکوم امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد و این بار شهرستان گچساران موجب بروز حاشیه و موج سواری رسانه های اصلاح طلب و البته ضدانقلاب خارج نشین شد!

,

, ,

جنجال سازی دوباره با دعوت از فعال فتنه 88

, جنجال سازی دوباره با دعوت از فعال فتنه 88,

روز گذشته قرار بود مراسم سالگرد درگذشت مرحوم علی خواجوی از فرهنگیان و فعالان سیاسی باسابقه شهرستان برگزار شود اما دعوت از یک چهره حاشیه ساز و محکوم امنیتی برای سخنرانی در این مراسم باعث شد این مراسم لغو شود هر چند به گفته مسئولان، برگزاری این مراسم منعی نداشته است اما سخنرانی آذرمنصوری در این مراسم با توجه به حاشیه سازی هایی که در ابتدای گزارش به آن اشاره شد غیرقانونی و بدون مجوز عنوان شده است.

,

به نظر می رسد شورای تامین شهرستان گچساران با توجه به سابقه حاشیه سازی آذرمنصوری در یاسوج و همچنین سوابق وی و اظهارنظرهای جنجالی و ساختارشکنانه این فعال فتنه 88 مانع حضور وی در این شهرستان شده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این حاشیه سازی ها در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با اصل مراسم هیچ مخالفتی وجود ندارد؛ حضور آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت در این مراسم به دلیل محکومیت کیفری که دارد مورد مخالفت بوده، سفر به استان‌ها برای وی ممنوعیت دارد، قبلاً هم در استان حضور پیدا کرده و حواشی ایجاد کرده بود، به همین دلیل شورای تأمین شهرستان گچساران با حضور وی مخالفت کرده است.

,

فرماندار گچساران نیز اعلام کرده بود: با برگزاری جلسه مخالفتی نداریم، مخالفت فقط به دلیل حضور خانم آذر منصوری است.

,

نامه به رئیس جمهور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

, نامه به رئیس جمهور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی, نامه به رئیس جمهور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی,

اخیراً آذرمنصوری دبیر کل غیر قانونی حزب اتحاد نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته و از وی خواسته است تا مقدمات دستور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به بهانه «ورزش» فراهم کند. در این نامه با امضای آذر منصوری آمده است: «ناپسندترین شکل ابراز این مخالفت، آن است که ورزشکاران خود را مجبور کنیم به بهانه‌های مختلف از مواجهه با حریف اسرائیلی فرار کنند. این تحمیل دروغ و دورویی بر قهرمانان ورزشی نه توجیه اخلاقی و اعتقادی دارد و نه منطق سیاسی.» منصوری در نامه اش نوشته است که اگر دولت ایران دستور به عادی سازی با رژیم صهیونیستی ندهد، کل  ورزش ایران تحریم می‌شود!

,

, ,

در حالی چپ رادیکال برای شناسایی رژیم کودک کش اسرائیل بی‌تابی می‌کند که بسیاری از ورزشکاران آزاده در جهان اسلام با افتخار از انجام مسابقه ورزشی با ورزشکاران صهیونیست سر باز می‌زنند. در دورانی که مردم منطقه در برابر اقدامات چند حاکم مرتجع و به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیست به پا خواسته‌اند، در تهران دبیر کل یک حزب چنده ده نفره، زیر یک نامه عاشقانه برای را دشمن امضاء کرده است.

,

, ,

هشدار نماینده مجلس به خانم قانون شکن!

, هشدار نماینده مجلس به خانم قانون شکن!, هشدار نماینده مجلس به خانم قانون شکن!,

مالک شریعتی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: قبلا از جایگاه عضو کمیسیون ماده۱۰ احزاب، گفتم خانم منصوری شرایط قانونی فعالیت حزبی ندارد؛ برخی دستپاچه، توهین کردند.

,

حالا ایشان با اذعان به عدم تایید برگزاری کنگره حزبشان تا این تاریخ، بعنوان دبیرکل! نشست خبری گذاشتند!

,

بدانند زیرفشار از قانون عقب نخواهیم نشست.

,

"خانم قانون شکن"

,

بعنوان عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، عرض میکنم بعلت حکم قطعی دادگاه و وفق قانون، خانم آذر منصوری صلاحیت فعالیت حزبی ندارد.

,

این مساله را دبیرخانه کمیسیون به ایشان و حزب اتحاد ملت ابلاغ کرد که متاسفانه توجهی نشد.

,

, ,

شریعتی همچنین در گفتگو با رسانه ها به افشاگری بیشتر در اینباره پرداخت و در گفتگوی که در پاییز امسال با خبرگزاری تسنیم داشت، بیان کرد: خانم آذر منصوری با حکم دادگاه محرومیت اجتماعی داشته و فعالیت وی در این حزب غیر قانونی است.

,

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه خانم آذر منصوری با توجه به اینکه حکم محرومیت از فعالیت اجتماعی دارد نمی‌تواند عضو موثر حزب اتحاد ملت شود، عنوان کرد: حتی فعالیت وی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نیز غیر قانونی بوده است.

عضو مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون طی نامه‌ای به حزب اتحاد ملت نظرات خود را منعکس کرده است، تصریح کرد:حتی جلسه‌ای با اعضای حزب اتحاد ملت برگزار شده و نظرات کمیسیون نیز به صورت شفاهی به حزب اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

,

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه خانم آذر منصوری با توجه به اینکه حکم محرومیت از فعالیت اجتماعی دارد نمی‌تواند عضو موثر حزب اتحاد ملت شود، عنوان کرد: حتی فعالیت وی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نیز غیر قانونی بوده است.

,

عضو مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون طی نامه‌ای به حزب اتحاد ملت نظرات خود را منعکس کرده است، تصریح کرد:حتی جلسه‌ای با اعضای حزب اتحاد ملت برگزار شده و نظرات کمیسیون نیز به صورت شفاهی به حزب اعلام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه