اخبار داغ

اصلاً صحبتی درباره رفتن نکرده بودم؛

ترابی: فصل بدون جام، قطعاً فصل خوبی نیست/ به قهرمانی پرسپولیس در لیگ فصل بعد فکر می‌کنیم

ترابی: فصل بدون جام، قطعاً فصل خوبی نیست/ به قهرمانی پرسپولیس در لیگ فصل بعد فکر می‌کنیم
هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصلی که بدون جام تمام شود، قطعاً فصل خوبی نیست، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش سرخ‌ها پیرامون تمدید قراردادش با پرسپولیس برای ۲ سال دیگر اظهار داشت: خیلی خوشحالم قراردادم را تمدید کردم. ان‌شاءالله در فصل آینده بتوانیم افتخاراتی را که در گذشته کسب کردیم، تکرار کنیم. همه تلاشم را می‌کنم تا با جام‌های بیشتر بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی راجع به عملکرد پرسپولیس در فصل بیست‌و‌یکم تصریح داشت: فصلی که بدون جام تمام شود، قطعاً فصل خوبی نیست، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم. انگیزه تمدید قرارداد من این بود که بتوانم دوباره موفقیت‌های گذشته را تکرار کنم. همه تلاشم را می‌کنم در کنار هواداران و مجموعه مدیریتی و کادر فنی افتخارات گذشته را تکرار کنیم و بار دیگر پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم.

هافبک پرسپولیسی‌ها بیان داشت: ما در پرسپولیس یاد گرفتیم که فقط مهدی ترابی مهم نیست؛ بلکه تیم مهم است. در فصل جدید اولین هدف ما قهرمانی لیگ است و بعد در بازی‌های آسیایی ان‌شاءالله موفق ظاهر شویم و بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

ترابی در ادامه با بیان این که هر زمانی که بچه‌ها، کادر مدیریتی و هواداران پرسپولیس اتحاد خوبی داشتند موفقیت‌های بزرگی کسب شده، خاطرنشان ساخت: ان‌شاءالله در سال آینده این اتفاق دوباره تکرار می‌شود. ما می‌دانیم هواداران به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند. پرسپولیس در این سال‌ها به همه یاد داده که در همه شرایط و سختی‌ها می‌تواند بجنگد. شک نکنید دوباره بلند می‌شویم و موفقیت‌ها را تکرار می‌کنیم.

وی در پایان گفت: من اصلاً صحبتی درباره رفتن نکرده بودم. فکر می‌کنم مشخص بود که می‌خواهم بمانم. منتظر بودم تکلیف لیگ مشخص شود. متأسفانه چیزی که می‌خواستم نشد، ولی تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم تا خبر خوشی برای هواداران باشد. در فصل جدید قول می‌دهم توان زیادی برای تیم بگذارم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه