اخبار داغ

پیشنهاد فروش کیلویی نان برای مبارزه با کم‌فروشی

پیشنهاد فروش کیلویی نان برای مبارزه با کم‌فروشی
یکی از راه هایی که برای کم فروشی در برخی نانوایی ها می توان اعمال کرد،«فروش کیلویی»‌ نان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «کم فروشی» نان یکی از مشکلاتی است که این روزها بیشتر شده و گزارش‌های مردمی زیادی دارد، در این‌باره بازرسان رسمی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های بازرسی و تعزیرات هم در بررسی ها خود به آن صحه گذاشته و گزارش های مشابهی را ارائه داده‌اند.

تخلفات «کم فروشی» نان پس ازاصلاح یارانه ها در ۲۱ اردیبهشت، بیشتر شده است، باوجود اینکه یارانه نان تغییری نکرده و بارها اعلام شده است که قیمت نان فعلا تغییری نخواهد داشت اما برخی نانوایی‌ها می‌گویند، نرخ نان سنتی پایین است و هزینه‌های کارگری، اجاره، آب و برق و غیره را پوشش نمی‌دهد و همین بهانه‌ای شده که وزن چانه‌ها را کمتر کنند.

در این میان مخاطبان فارس من خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای با عنوان«فروش کیلویی نان برای مبارزه با کم‌فروشی» درخواست کرده اند که با اجرای این روش ،کم فروشی برچیده شود.

آنها در این درخواست گفته‌اند که با توجه به شرایط جهانی کمبود گندم و یارانه پنهان آرد در کشور برای مبارزه با کم‌فروشی نان حتی بعد از پیاده‌سازی طرح جدید دولت برای حذف چرخه غلط تخصیص ارز ترجیحی همانند بعضی از شهرستانهای کشور نان به صورت کیلویی عرضه شود. این گونه می‌توان مشکل کم‌فروشی را حل کرد.

خبرگزاری فارس تلاش می‌کند در روزهای آتی طی مصاحبه با کارشناسان و مسئولان، امکان و نحوه اجرایی شدن این روش را پیگیری‌ کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه