اخبار داغ

پس از معاملات امروز بازار سرمایه؛

بورس بیش از ۱۱ هزار واحد سقوط کرد/ خودرویی‌ها بورس را منفی کردند

بورس بیش از ۱۱ هزار واحد سقوط کرد/ خودرویی‌ها بورس را منفی کردند
بازار سرمایه این هفته قرمز پوش آغاز کرد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، بیش از ۱۱ هزار واحد کاهش یافت و شاخص کل به یک میلیون و ۵۵۳ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز اگرچه شروع کار خود را با تحرک خریداران با انگیزه شروع کرد اما ناپایداری روند معاملات باعث شد تا اغلب نمادهای معاملاتی شاهد غلبه عرضه بر تقاضا تحت تأثیر خودروئی ها باشند تا جایی که شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار و ۱۱۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۳ هزار واحد ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز شاخص هم وزن هم ۴۲۵۲ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۲ هزار و ۵۴۱ واحد را ثبت کرد.

,

در بورس تهران امروز ۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۵۹۶ هزار و ۳۹۹ نوبت داد و ستد شد که ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان را در برداشت.

نمادهای تأثیر گذار بر اُفت امروز شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای "فولاد" با ۱۱۰۷ واحد، "خودرو" با ۷۶۰ واحد و "رمپنا" با ۶۴۴ واحد کاهش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی "شپنا" با ۴۷۸ واحد، "پارس" با ۲۷۵ واحد و "شپدیس" با ۲۵۶ واحد افزایش، بالاترین تأثیر مثبت بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

, در بورس تهران امروز ۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۵۹۶ هزار و ۳۹۹ نوبت داد و ستد شد که ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان را در برداشت.,
,
,

در فرابورس نیز شاخص کل این بازار با ۹۰ واحد کاهش به رقم ۲۱ هزار و ۳۹۷ واحد دست یافت. در این بازار، طی روز جاری ۳ میلیارد و ۶۷۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۹ میلیارد تومان معامله شد.

نمادهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان، داروسازی دانا و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، فولاد هرمزگان جنوب، پلیمر آریاساسول و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

, در فرابورس نیز شاخص کل این بازار با ۹۰ واحد کاهش به رقم ۲۱ هزار و ۳۹۷ واحد دست یافت. در این بازار، طی روز جاری ۳ میلیارد و ۶۷۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۹ میلیارد تومان معامله شد.,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه