اخبار داغ

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مسئول دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال پس از گلایه سرپرست ریاست؛

فغان‌پور: پایان همکاری با فدراسیون فوتبال هنوز به من ابلاغ نشده/ درباره قرارداد با ویلموتس گلایه داشتم؛ نه توافق با فدراسیون کانادا!

فغان‌پور: پایان همکاری با فدراسیون فوتبال هنوز به من ابلاغ نشده/ درباره قرارداد با ویلموتس گلایه داشتم؛ نه توافق با فدراسیون کانادا!
مسئول دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بحثی که روز گذشته در تلویزیون مطرح کردم، اصلا قرارداد با کانادا نبود و قرارداد ویلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صفی‌الله فغان‌پور، مسئول دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در حاشیه حضور امروزش در این فدراسیون اظهار داشت: بحثی که روز گذشته در تلویزیون مطرح کردم، اصلا قرارداد با کانادا نبود. با توجه به این که قبلا در مورد قرارداد ویلموتس بحث می‌شد و می‌گفتند حقوقی فدراسیون می‌گوید اطلاع ندارد، در مورد آن صحبت می‌کردم و جواب می‌دادم. من قرارداد ویلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند.

,

وی در ادامه بیان داشت: این بحثی بود که مطرح کردم و آن را به قرارداد کانادا پیوند زده‌اند. بحث مالی قرارداد به من ربطی نداشت. حتی در مورد بازی کانادا از من پرسیدند که این قرارداد باید انتشار پیدا کند که من گفتم این قرارداد از طرف آن ها لغو شده و انتشار آن مشکلی ندارد. بقیه مطالب که در مورد قرارداد صحبت کردم مربوط به ویلموتس بود.

,
مسئول حقوقی فدارسیون پیرامون انتقاد از سفر هم‌زمان سرپرست و دبیرکل فدراسیون عنوان داشت: آن بحث دیگری بود. اعتقاد من این است که در قراردادها، امور حقوقی در مذاکرات حضور داشته باشد. اگر باشیم، قطعا  می‌توانیم حضور موثری داشته باشیم. قرارداد‌ها از دل مذاکرات به دست می‌آیند.
,
 
,
او درباره نقش سمبلیک خود در قراردادها تاکید داشت: اصلا چنین چیزی نیست. فقط در مورد قراداد ویلموتس که خارج از ایران بسته شد ما حضور نداشتیم و در بقیه قراردادها نظر دادیم و پاراف کردیم. بحث من این است که در مذاکراتی که منجر به قرارداد می‌شود، امور حقوقی حضور داشته باشد. من آدمی هستم که حرفی می‌زنم پای آن را امضا می‌کنم. به همین دلیل هر قراردادی به ما ارجاع شد در حد صلاحیت کمیته‌مان نظر می‌دهیم.
,
 
,
فغان‌پور در مورد بحث پایان همکاری با فدراسیون فوتبال تصریح داشت: هنوز رسما به من چیزی اعلام نشده. یک اختلاف داخلی است و سوءتفاهماتی پیش آمده که ربطی به این موضوعات ندارد. معمولا رئیس یا دبیرکل تصمیم می‌گیرند که دوره سرپرستی تمدید شود یا خیر. در هر صورت مجوز دارند که سه ماه دیگر تمدید کنند.
,
 
,
وی مورد این که در جریان هستید قرار بود با چه تیم‌هایی قرارداد بسته شود، گفت: این موضوع به من ربطی ندارد که در مورد آنها اظهارنظر کنم. تیم ملی سرمربی دارد و سرپرست. وقتی تیم برای بازی انتخاب شد من مسئول آن هستم که قرارداد آن را تنظیم کنم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه