اخبار داغ

دوست دارم در ۵ لیگ برتر اروپا بازی کنم؛

زاهدی: عِرق خاصی به پرسپولیس دارم اما شرایطم مشخص نیست/ به‌جز پرسپولیس از ایران پیشنهادی نداشته‌ام

زاهدی: عِرق خاصی به پرسپولیس دارم اما شرایطم مشخص نیست/ به‌جز پرسپولیس از ایران پیشنهادی نداشته‌ام
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر پیشنهاد جدی به جز پرسپولیس از ایران ندارم اما در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تیم‌های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پوشکاش مجارستان پیرامون آینده‌اش در لیگ این کشور اظهار داشت: من با تیم اوکراینی زوریالوهانسک هنوز قرارداد دارم ولی فعلاً تصمیم نگرفته‌اند که لیگ فصل بعد اوکراین برگزار بشود یا نه. از این رو وضعیت بلاتکلیفی داریم.

,

وی در ادامه بیان داشت: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته‌اند و یک سری صحبت‌ها شده ولی پاسخی نداده‌ام. هنوز شرایطم را نمی دانم و اگر لیگ اوکراین برگزار شود، احتمالاً زوریا مرا می‌فروشد و اگر برگزار نشود، بازیکن آزاد هستم و شرایط متفاوت است. منتظرم ببینم شرایط چه می‌شود.

,

زاهدی درباره علاقه به بازگشت به فوتبال ایران عنوان داشت: راجع به این فکر نکرده‌ام و نمی‌‎دانم. پرسپولیس جایی بوده که در آن رشد کرده‌ام و عِرق خاصی به این تیم دارم ولی شرایطم را نمی‌دانم. در حال حاضر پیشنهاد جدی به جز پرسپولیس از ایران ندارم اما در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تیم‌های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.

,

این مهاجم بلندقامت درنهایت به سلام صبح بخیر گفت: دوست دارم در ۵ لیگ برتر اروپا بازی کنم اما الان نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه