اخبار داغ

فدراسیون مجمع را به اردوی تیم ملی وصل نکرده؛

رضائیان: قرار نبود فقط برای یک بازی تدارکاتی به کانادا برویم/ سفر به کانادا برای گرفتن ویزا در شأن مسئولان فدراسیون فوتبال نیست!

رضائیان: قرار نبود فقط برای یک بازی تدارکاتی به کانادا برویم/ سفر به کانادا برای گرفتن ویزا در شأن مسئولان فدراسیون فوتبال نیست!
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی قرار نبود به خاطر یک تک بازی به کانادا برود و در شان مسئولان فدراسیون هم نیست که به خاطر ویزا راهی این کشور شوند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهرام رضائیان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون لغو بازی ایران و کانادا اظهار داشت: به اندازه کافی همه در مورد این بازی صحبت کردند. این اتفاق خارج از موضوع ورزش بوده و لابی‌هایی بود که روی فدراسیون فوتبال کانادا تأثیر گذاشت و آنها این تصمیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتند که ما هم نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. این بازی با تایید و نظر سرمربی تیم بود و قرار هم نبود تیم به خاطر یک تک بازی به کانادا برود، بلکه ۳ بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش‌بینی کرده بودیم. درنهایت با توجه به فشارها به تک‌بازی ختم شد که همین بازی هم لغو شد.

,

وی در ادامه بیان داشت: بازی دوستانه دغدغه کادر فنی، بازیکنان و همه دوستداران تیم ملی فوتبال است. همه دوست دارند تیم ملی با بهترین شرایط به جام جهانی برود، اما همه از شرایط مطلع هستند، هم تیم کم است و هم ما محدودیت‌هایی داریم. به هر حال از روز گذشته رایزنی‌ها برای جایگزینی آغاز شده. دوشنبه بعد ازظهر یا سه‌شنبه صبح قرار است تیم به قطر برود. روابط بین‌الملل به همراه کامرانی‌فر و ماجدی در حال صحبت هستند تا در قطر بازی‌های خوبی را برگزار کنیم.

,

رضائیان درباره بازی‌های تدارکاتی عنوان داشت: هر چه بیشتر بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم تیم به آمادگی خوبی می‌رسد، اما همه شما واقعیت‌ها را بهتر از من می‌دانید، برای جام جهانی روسیه شرایطی بود که سرمربی تیم ملی می‌توانست ۴۰ روز تیم را به اردو ببرد. اما الان تیم ملی سه فیفادی بیشتر ندارد و دو مورد آنها مهم است. دغدغه همه را مسئولان فدراسیون هم دارند و این طور نیست که بی‌خیال نشسته باشند و برایشان مهم نباشد. یکسری محدودیت‌ها وجود دارد و باید واقع‌بین باشیم. ان‌شاءالله آن اتفاق خوب برای تیم ملی بیفتد. ما بهترین بازیکنان را در  چند سال گذشته در اختیار داریم. 

,

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح داشت: در هر صورت کاری که کانادا کرد ورزشی نبود. ما طبق برنامه فدراسیون کانادا به دنبال ویزا بودیم. تیم که به ترکیه رسید نامه دادند مسابقه لغو شده. بازیکنان ما سطح‌شان بالاتر از این حرف‌هاست و بین‌المللی هستند. خودشان شعار دوری فوتبال از سیاست سر می‌دهند اما این حرکات را هم انجام می‌دهند. واقعا باید برای این شرایط تأسف خورد. 

,

او در مورد کم‌کاری برخی از اعضای هیأت رئیسه تأکید داشت: ماجدی باید خودش در این مورد صحبت کند. مجمع روز سه شنبه برگزار می‌شود. مجمع رکن اصلی فوتبال کشور است، امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد. 

,

رضائیان در رابطه با انتقادات سرمربی تیم ملی فوتبال ابراز داشت: دراگان اسکوچیچ حق دارد اما برگزاری مجمع هم یکی از کارهای فدراسیون است. فدراسیون مجمع را به اردوی تیم ملی وصل نکرده. در شأن مسئولان فدراسیون نیست که بگوییم به خاطر ویزا به کانادا می‌رود. کانادا مگر چه چیزی برای دوستان ما دارد؟ اصلا چه کسانی قرار بود بروند؟

,

وی هم‌چنین خاطرنشان ساخت: آیا در شأن این نفرات است که برای دریافت ویزا بروند، اجازه دهید کسانی که خدمت می‌کنند سرخورده نشوند. اصلا این طور نبوده چون کسی دنبال ویزای کانادا نیست. فکر می‌کنید بعد از مجمع، فوتبال ما می‌تواند یک خواب راحت داشته باشد و گره کور را باز کند؟ مجمع مدت‌هاست برگزار نشده است، مجمع باید روز سه شنبه در جریان ریز مسائل فوتبال قرار بگیرد و مطمئنم تصمیمات مجمع به فوتبال کمک می‌کند. 

,

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه آیا اگر به عقب برگردید باز هم همان تصمیم را در مورد عزیزی خادم می‌گیرید، گفت: اینکه در سال جام جهانی هستیم خیلی از فدراسیون‌های دیگر هم همین شرایط را دارند، در مجموع نمی‌توانم خیلی در مورد این موضوع صحبت کنم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه