اخبار داغ

با لالوویچ درباره حضور شما در اتحادیه جهانی چند جلسه داشتیم

پیتر باچا: رسول خادم برای من یک سمبل است؛ در المپیک 1996 آتلانتا از او شکست خوردم/ باید کمک کنیم که یک ایرانی در تشکیلات کشتی جهان باشد

پیتر باچا: رسول خادم برای من یک سمبل است؛ در المپیک 1996 آتلانتا از او شکست خوردم/ باید کمک کنیم که یک ایرانی در تشکیلات کشتی جهان باشد
عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی گفت: در المپیک 1996 آتلانتا از او شکست خوردم؛ او تنها کسی در کشتی دنیاست که عضله زیادی نداشت ولی متفکرانه کشتی می‌گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیتر باچا رئیس فدراسیون کشتی مجارستان که چندی پیش همراه با کشتی‌گیران کشورش به ایران آمده بود، در رابطه با این حضور اظهار داشت: یک سال است که آکادمی جدیدی در رده سنی نوجوانان باز کردیم که تیم‌مان را به ایران آورده و هم ملاقاتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به امکانات کشتی ایران تصریح کرد: امکانات خیلی خوبی در اختیار کشتی ایران است. نوجوانانی که به ایران آمدند از این تجربه استفاده خواهند کرد.

,

باچا ادامه داد: ما داریم کاری می‌کنیم که کشتی در تمام دنیا گسترده شود و این رشته را در المپیک نگه داریم. البته وضعیت کشتی ایران با کشورهای اروپایی خیلی فرق می‌کند.

,

عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در مورد اینکه ایران هیچ عضوی در اتحادیه جهانی ندارد، گفت: با لالوویچ چند جلسه داشتیم که حتما یکی از سهمیه‌های اتحادیه جهانی از آن ایران باشد. ما هر دو سال یک بار یک انتخابات داریم و هم ما (مجارستان) و هم کشورهای همسایه باید کمک کنیم که یک ایرانی در کشتی جهان باشد.

,

باچا که با برنامه دایره طلایی گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: این برای اولین بار نبود که به ایران می‌آمدم. من به عنوان کشتی‌گیر، داور، مسئول و... به ایران آمده‌ام و رابطه خیلی خوبی با کشتی ایران داشتیم. با رسول خادم قبلا کشتی گرفته‌ام و در المپیک 1996 آتلانتا از او شکست خوردم. او تنها کسی در کشتی دنیاست که عضله زیادی نداشت ولی متفکرانه کشتی می‌گرفت. رسول خادم برای من یک سمبل است و رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه